Hallo, ik ben op jou uit hoor, niet op hemquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en slot dr op dan maar! is mijn manneke maar leuk geprobeerd
Ja dat vermoeden kreeg ik ook alquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:35 schreef Arliator het volgende:
Arliator heeft zijn eigen topic, ik geniet ervan zolang het kan, als de modjes wakker worden zal het wel gesloten worden. Maarre pc eend. je mag mijn vrouw hebben, die vind jou toch veel grappiger dan dat ik ben.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk zowiezo dat deze post wat moeilijk te vatten isquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:43 schreef Arliator het volgende:
Moderators, let op het tijdstip waarop ik post.
Als nuchtere mensen hier gaan posten mag het open blijven, ben ik zaterdag nog steeds een van d weinige, mag je hem wat mij betreft dichtgooien. Of ben ik nu mijn eigen regels aan het maken?![]()
Dit had ik bij cuall moeten doen die was wakker gebleven tot hij gesloten werdquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en Arliator wil nog ff genieten van zijn topic, dus gun ik hem dat
Ik vond hem vrij logisch, maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk zowiezo dat deze post wat moeilijk te vatten is
Ik krijg eigenlijk spijt van mijn actie, maar kan het zelf niet ongedaan maken, zal ik ff naar FB gaan
Ik ga nog meer tekst van je jatten, dat beviel me welquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij logisch, maar dat kan aan mij liggen![]()
Maar als dit topic gesloten word zal ik niet boos worden, ben alleen benieuwd of er ook andere mensen in gaan posten behalve dizzy en jij.
Dat bedoelde ik te zeggen.
Oke, oke, ik moet zeggen, ik ben nog nooit iemand tegengekomen zoals jij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga nog meer tekst van je jatten, dat beviel me wel
Aliater even serieus, ik maak hier vooral gein, dus neem mijn zogenaamde (arrogante) posts niet te serieus, ajb
Ik zou zeggen spam het hele forum vol met fantopics, zolang het nog kanquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga mij beraden op een sportieve revanche![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |