abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:03:13 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33799259
Nou, dan moet ik die maar eens onder dwang bij 't volgende potje PGR3 een kruisverhoor geven over die punten
pi_33805145
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Nou, dan moet ik die maar eens onder dwang bij 't volgende potje PGR3 een kruisverhoor geven over die punten
Waar wil je mee dreigen? Dat je expres gaat verliezen?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:21:42 #78
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33807646
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef twi het volgende:

[..]

Heb je het over zo'n sub-prijsvraagje waar je iets moest beantwoorden? Andere verrassingen heb ik niet gezien nee. Nou goed, heb ik tegen die tijd weer iets om tegenaan te schoppen

Heeft Ruzbeh trouwens nu 1x 10 extra punten of 5x 10 extra punten?
iedere award-winnaar die meedoet aan de kerstprijsvraag hjeeft 10 punten gekregen, ongeacht hun aantal awards
The line is a dot to you!
pi_33808711
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef kepler het volgende:

[..]

iedere award-winnaar die meedoet aan de kerstprijsvraag hjeeft 10 punten gekregen, ongeacht hun aantal awards
Vind ik vreemd, wat hebben die awards met de prijsvraag te maken dan? Ik weet niet eens wat het zijn of hoe je daaraan mee kon doen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:55:35 #80
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33808921
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vind ik vreemd, wat hebben die awards met de prijsvraag te maken dan? Ik weet niet eens wat het zijn of hoe je daaraan mee kon doen.
je kon genomineerd worden op het forum (awards gingen over de manier waarop je aanwezig bent op dit forum) en vervolgens kon iedereen in een topic stemmen op de genomineerden. Dit is allemaal op initiatief van een tweetal users gegaan en pas toen de uitslag bekend is geworden hebben we besloten om aan de award-winnaars extra punten uit te delen. net zoals we bijvoorbeeld gedaan hebben aan mensen die op een bepaald moment aanwezig waren op IRC.
The line is a dot to you!
pi_33810308
Zolang ze maar niet de dingen voor m'n neus wegpikken die ik wil hebben vind ik het allemaal best
pi_33810396
Ik vind dat soort dingen maar vreemd, iedereen heeft veel tijd gestopt in die prijsvragen beantwoorden en dan krijgen sommige gebruikers gewoon willekeurig wat punten hier en daar. Klinkt een beetje als vriendjespolitiek in de hand werken, maar goed zal wel aan mij liggen verder. Kan me er ook weer niet druk om maken maar echt logisch klinkt het allemaal niet.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:00:39 #83
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_33813738
De (veilings)site wordt steeds langzamer.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:10:51 #84
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33814117
opgelost
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:45:58 #85
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33815422
Zo, Musashi gewonnen. Nu uitzoeken of het een leuke game is.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33820650
Die was trouwens niet echt apart duur, wrs omdat het niet zo'n bekende game is maar het vorige deel "Brave Fencer Musashi" leek me altijd best vet. Heb hem alleen nooit aangeschaf
  zondag 8 januari 2006 @ 12:16:18 #87
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33827164
Het spel is dan ook geen topper, aldus vele sites:
quote:
Musashi mag dan vernoemd zijn naar die legendarische samurai maar daar biedt niets om een legendarische titel te zijn
quote:
Musashi: Samurai Legend is niet wat ik er van verwacht had
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 januari 2006 @ 12:18:38 #88
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33827216
Power Unlimited geeft een 7, dus het moet goed zijn.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  zondag 8 januari 2006 @ 12:22:05 #89
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33827298
De bovenste quote uit mijn post is uit de PU ik ga dat spel ook nog wel proberen te "winnen" het spel zit er immers nog 3 keer in
Bernie en ik zijn tof.
pi_33833345
Mijn prioriteiten liggen bij andere spellen
pi_34019560
Pff, de enige twee Xbox360 games worden alleen maar vanwege de marktwaarde door anderen weggekaapt die niet eens een Xbox360 hebben en openlijk toegeven dat ze 'm zullen verkopen. Zo gaat het doel en de lol van die veiling er een beetje vanaf

Ik dacht trouwens dat jullie in een dergelijk geval de prijs niet zouden opsturen?
pi_34019630
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
Pff, de enige twee Xbox360 games worden alleen maar vanwege de marktwaarde door anderen weggekaapt die niet eens een Xbox360 hebben en openlijk toegeven dat ze 'm zullen verkopen. Zo gaat het doel en de lol van die veiling er een beetje vanaf

Ik dacht trouwens dat jullie in een dergelijk geval de prijs niet zouden opsturen?
Dat jij niet openbaar ziet dat er iets gebeurt betekent niet dat er niets gebeurt.
pi_34019702
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Dat jij niet openbaar ziet dat er iets gebeurt betekent niet dat er niets gebeurt.
Ik zeg toch niet dat er niets gebeurt, ik vraag het alleen. Hoe moet ik nou weten wat er achter de schermen gebeurt en of er uberhaupt iets gebeurt?

Maar goed, als je het graag wilt dan zal ik de gok wagen. Waarschijnlijk sturen jullie een mail waarin gezegd wordt dat verkopen tegen de regels is, en dat de prijs dan niet opgestuurt zal worden. Degene zegt 'sorry, dat wist ik niet, maar ik zal 'm niet verkopen', krijgt 'm vervolgens toch thuisgestuurd en verkoopt 'm alsnog
pi_34019713
Had het ook gelezen ja op de Frontpage en imo vrij zielig. Doe dan gewoon niet mee en als je dat toch van plan bent probeer dan iig een smoesje te verzinnen want nu komt het gewoon over als profiteren van de gulheid van Fok!. Ik zal er ook niet mee zitten als ze die PGR3 opnieuw in de veiling gooien en de punten van die winnar gewoon afnemen oid.

Heb tot nu toe trouwens Fable:TLC (Xbox) en een Burnout Revenge Tshirt en ik heb ik nog genoeg punten over
pi_34019773
Mja, ik was de tweede bieder op dat spel met 167 punten en had er wel heel blij mee geweest. Heb PGR3 al even van een vriend geleend en zou die heel graag aan mn collectie toevoegen

Des te lulliger als je dan leest dat iemand de game wint die er niet eens wat aan heeft...
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef Darkzell het volgende:
Ik zal er ook niet mee zitten als ze die PGR3 opnieuw in de veiling gooien en de punten van die winnar gewoon afnemen oid.
Ik ook niet, maarja dat zal helaas toch niet gebeuren gok ik zo
pi_34019828
Ja precies...

Als je dat dan toch van plan bent laat dat dan iig niet merken ofzo want dit soort reacties waren natuurlijk te verwachten van mensen die er wel echt blij mee waren geweest ipv iemand die het simpel om het geld doet.
pi_34019913
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:23 schreef devv05 het volgende:
Mja, ik was de tweede bieder op dat spel met 167 punten en had er wel heel blij mee geweest. Heb PGR3 al even van een vriend geleend en zou die heel graag aan mn collectie toevoegen
Je probeert nogal kansloos a_n te diskwalificeren van zijn prijs om die vervolgens zelf te gaan innen. . Hij heeft die prijs gewonnen en wat hij ermee gaat doen moet 'ie toch fucking zelf weten, het is zijn prijs en niet die van jou. Dadelijk ga je 'm nog vertellen dat ie 'm verplicht 5 uur per dag moet spelen en zo niet dat de prijs weer ingeleverd moet worden. .
pi_34020095
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat er niets gebeurt, ik vraag het alleen. Hoe moet ik nou weten wat er achter de schermen gebeurt en of er uberhaupt iets gebeurt?
Mijn punt is dat je dat niet kunt weten en dat je het dus ook niet in twijfel hoeft te trekken.
quote:
Maar goed, als je het graag wilt dan zal ik de gok wagen. Waarschijnlijk sturen jullie een mail waarin gezegd wordt dat verkopen tegen de regels is, en dat de prijs dan niet opgestuurt zal worden. Degene zegt 'sorry, dat wist ik niet, maar ik zal 'm niet verkopen', krijgt 'm vervolgens toch thuisgestuurd en verkoopt 'm alsnog
Laten we niet op de zaken vooruitlopen, ok?
pi_34020206
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Je probeert nogal kansloos a_n te diskwalificeren van zijn prijs om die vervolgens zelf te gaan innen. . Hij heeft die prijs gewonnen en wat hij ermee gaat doen moet 'ie toch fucking zelf weten, het is zijn prijs en niet die van jou. Dadelijk ga je 'm nog vertellen dat ie 'm verplicht 5 uur per dag moet spelen en zo niet dat de prijs weer ingeleverd moet worden. .
Bullshit, zoals je hierboven al kunt lezen heb ik niet de illusie dat de prijs afgenomen zal worden, ik geef puur mn mening, laat dat nou net zijn waar een forum voor bedoelt is Als 'ie gewoon blij met zn prijs had geweest had ik het hem net als ieder ander van harte gegund.

Natuurlijk moet 'ie verder zelf weten wat ie ermee doet, je kunt je dan alleen afvragen waarom die regels zijn opgesteld en wat voor nut die hebben. En om het dan zo publiekelijk te gaan roepen is gewoon ronduit dom.
pi_34020283
Het is tuurlijk zijn prijs maar toch vrij zielig om op een prijs te bieden waar je niks aan hebt terwijl je weet dat er mensen zijn die PGR3 maar al te graag willen hebben. Naja denk dat ik ook maar eens wat prijzen ga winnen waar ik niks aan heb die wel veel geld opleveren. Dan verdien ik nog eens wat euro's aan Fok!-en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')