Waar wil je mee dreigen? Dat je expres gaat verliezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Nou, dan moet ik die maar eens onder dwang bij 't volgende potje PGR3 een kruisverhoor geven over die punten
iedere award-winnaar die meedoet aan de kerstprijsvraag hjeeft 10 punten gekregen, ongeacht hun aantal awardsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je het over zo'n sub-prijsvraagje waar je iets moest beantwoorden? Andere verrassingen heb ik niet gezien nee. Nou goed, heb ik tegen die tijd weer iets om tegenaan te schoppen
Heeft Ruzbeh trouwens nu 1x 10 extra punten of 5x 10 extra punten?
Vind ik vreemd, wat hebben die awards met de prijsvraag te maken dan? Ik weet niet eens wat het zijn of hoe je daaraan mee kon doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef kepler het volgende:
[..]
iedere award-winnaar die meedoet aan de kerstprijsvraag hjeeft 10 punten gekregen, ongeacht hun aantal awards
je kon genomineerd worden op het forum (awards gingen over de manier waarop je aanwezig bent op dit forum) en vervolgens kon iedereen in een topic stemmen op de genomineerden. Dit is allemaal op initiatief van een tweetal users gegaan en pas toen de uitslag bekend is geworden hebben we besloten om aan de award-winnaars extra punten uit te delen. net zoals we bijvoorbeeld gedaan hebben aan mensen die op een bepaald moment aanwezig waren op IRC.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vind ik vreemd, wat hebben die awards met de prijsvraag te maken dan? Ik weet niet eens wat het zijn of hoe je daaraan mee kon doen.
quote:Musashi mag dan vernoemd zijn naar die legendarische samurai maar daar biedt niets om een legendarische titel te zijn
quote:Musashi: Samurai Legend is niet wat ik er van verwacht had
Dat jij niet openbaar ziet dat er iets gebeurt betekent niet dat er niets gebeurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
Pff, de enige twee Xbox360 games worden alleen maar vanwege de marktwaarde door anderen weggekaapt die niet eens een Xbox360 hebben en openlijk toegeven dat ze 'm zullen verkopen. Zo gaat het doel en de lol van die veiling er een beetje vanaf
Ik dacht trouwens dat jullie in een dergelijk geval de prijs niet zouden opsturen?
Ik zeg toch niet dat er niets gebeurt, ik vraag het alleen. Hoe moet ik nou weten wat er achter de schermen gebeurt en of er uberhaupt iets gebeurt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dat jij niet openbaar ziet dat er iets gebeurt betekent niet dat er niets gebeurt.
Ik ook niet, maarja dat zal helaas toch niet gebeuren gok ik zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef Darkzell het volgende:
Ik zal er ook niet mee zitten als ze die PGR3 opnieuw in de veiling gooien en de punten van die winnar gewoon afnemen oid.
Je probeert nogal kansloos a_n te diskwalificeren van zijn prijs om die vervolgens zelf te gaan innen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:23 schreef devv05 het volgende:
Mja, ik was de tweede bieder op dat spel met 167 punten en had er wel heel blij mee geweest. Heb PGR3 al even van een vriend geleend en zou die heel graag aan mn collectie toevoegen![]()
Mijn punt is dat je dat niet kunt weten en dat je het dus ook niet in twijfel hoeft te trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er niets gebeurt, ik vraag het alleen. Hoe moet ik nou weten wat er achter de schermen gebeurt en of er uberhaupt iets gebeurt?
Laten we niet op de zaken vooruitlopen, ok?quote:Maar goed, als je het graag wilt dan zal ik de gok wagen. Waarschijnlijk sturen jullie een mail waarin gezegd wordt dat verkopen tegen de regels is, en dat de prijs dan niet opgestuurt zal worden. Degene zegt 'sorry, dat wist ik niet, maar ik zal 'm niet verkopen', krijgt 'm vervolgens toch thuisgestuurd en verkoopt 'm alsnog
Bullshit, zoals je hierboven al kunt lezen heb ik niet de illusie dat de prijs afgenomen zal worden, ik geef puur mn mening, laat dat nou net zijn waar een forum voor bedoelt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je probeert nogal kansloos a_n te diskwalificeren van zijn prijs om die vervolgens zelf te gaan innen.. Hij heeft die prijs gewonnen en wat hij ermee gaat doen moet 'ie toch fucking zelf weten, het is zijn prijs en niet die van jou. Dadelijk ga je 'm nog vertellen dat ie 'm verplicht 5 uur per dag moet spelen en zo niet dat de prijs weer ingeleverd moet worden.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |