Jammer, was best de moeite waard an sich, moest je werken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
[..]
hai bong
ik heb de finale gemist en dus is de uitslag uit tweede hand [ lees fok;)] tot mij gekomen
da's toch anders qua beleving
Ik zou het niet weten, we hebben wel verslagen gelezen van hem en ook van Sanne, dat vonden we dus ook wel leuk om te doen, want als newbie op Fok, moet je echt wel ff wennen, en is een streamverslag wel veilig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
die streamverslagen betreft [ ik wilde bijna hulde roepen] dank dank dank
ps: ik heb nooit begrepen waar buswatcher gebleven is
Ik heb het eens geprobeerd, maar wat een klusje zeg. Kijken, luisteren en schrijven te gelijk, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel graag gedaan, het was/werd een verslaving, en we deden het samen...... is ook leuk he, een gedeelde hobby
met [gratis] streams??? of is dat een bonggeintje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tot 12jan, dan begint VIPS incl streams dus duurt niet lang
Ik had haar graag zien winnen, maar Joost had ze nooit kunnen verslaan. Dan is ze toch nog spekkoper, met 37.500 euro.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wist ze niet, maar ik had juist haar die hele pot geguntHet is niet anders, helaas...
Klopt, wij mogen al weer 2 dagen eerder beginnen dan de kickoff op tvquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot 12jan, dan begint VIPS incl streams dus duurt niet lang
GRATIS streams, no joking nowquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
met [gratis] streams??? of is dat een bonggeintje?
van de talpa-site:quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
met [gratis] streams??? of is dat een bonggeintje?
quote:Vanaf dat moment kan je op internet via de streams en een speciale website 24 uur per dag hun activiteiten volgen.
M-en-A A-en-M,quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
graag gedaan hoor.![]()
Maar nu zijn we (tijdelijk????) in het rusthuis voor streamverslagschrijvers gestopt![]()
Dat gevoel heb ik dus eigenlijk ook, zat tv en streams te kijken, maar heb er toch een beetje het gevoel over gehouden dat het vanavond niet helemaal is afgrond op een manier die ik me er eigenlijk bij had voorgesteld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
Hadden eigenlijk meer mensen het gevoel dat de finale weinig momentum had?
Ze hadden het echt langer dan een dik anderhalf uurtje moeten laten duren.
Nu was het praatje/tussenstand/reclame/exit/praatje/tussenstand/reclame/exit enz.
Niet tijd om erin te komen of mee te leven qua spanning. Het was voorbij voordat ik er erg in had.
Is je vrouw A-en-M? Ik haalde jullie door elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, wij mogen al weer 2 dagen eerder beginnen dan de kickoff op tv![]()
Sjet, dat is geen optie, jij gaat niet slapen, geen discussie over mogelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
Ik ga ook slapen...... Ik hoop tot morgen ergens hier?
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ben ik erg de weg kwijt als ik denk: leuk, laat maar komen
We zijn allemaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
onverwachte omstandigheden, ik heb het wel opgenomen maar fok is onweerstaanbaarder;)quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
Jammer, was best de moeite waard an sich, moest je werken?
Hoe kan je nou de FINALE missen?![]()
![]()
een aantal "daaiharts" hebben nog steeds de snelheid van het 1000-topic-spel. De gemiddelde typesnelheid is door BB op slinkse wijze opgevoerd zonder dat ze het wistenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:45 schreef PC eend het volgende:
Elke keer als ik f5 is het topic alweer dicht
Zij jullie nou zo snel of ben ik zo langzaam
Het lijkt wel finale avond ofzo![]()
Ik weet het niet, Ing profileerde zich prima de afgelopen weken en ze stond samen met Joost en Roel hoog. Nouja, daar baal ik best van, ik had het juist haar zo gegundquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had haar graag zien winnen, maar Joost had ze nooit kunnen verslaan. Dan is ze toch nog spekkoper, met 37.500 euro.
Nee hoor, als ik tijd heb ga ik zeker kijken of het weer zo leuk is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de juiste keuze gemaakt heeft... Ze lag in die tussenstand al veel te ver achter op josti...
Het is een complot van Menno en Hummiequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een aantal "daaiharts" hebben nog steeds de snelheid van het 1000-topic-spel. De gemiddelde typesnelheid is door BB op slinkse wijze opgevoerd zonder dat ze het wisten![]()
Even is zo relatief.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het blijft hier nog even open, heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |