Wat is dat nou voor non-excuus? Je kunt spellen of je kunt het niet, ongeacht het tijdstip.quote:
Als je half slaapt werkt je brein idd minder goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor non-excuus? Je kunt spellen of je kunt het niet, ongeacht het tijdstip.
Misschien heeft de kou je brein inmiddels aangetast?![]()
Die zijn inmiddels allemaal wel weer terug aangesloten en jij niet.quote:Op zondag 25 december 2005 02:57 schreef AIRmichael het volgende:
Tja nog ff geen verwarming...
Maaruh tienduizenden zitten nu zonder verwarming door een lek bij rotterdam. Lekker voor je Eneco![]()
Tienduizenden getroffen door lek Rotterdam
Haha zo slim ben je niet. De koopgoot is ondergestroomt bij een van de drukste dagen enz, Eneco zal wel flink wat moeten dokkenquote:Op zondag 25 december 2005 03:00 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal wel weer terug aangesloten en jij niet.
Hoe voelt dat nou??![]()
Ik heb geen studieschuld meerquote:Op zondag 25 december 2005 02:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Wahaha, sloeber!!
Krijg jij het daar warm van?? Hmm, ok.quote:Op zondag 25 december 2005 03:08 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Haha zo slim ben je niet. De koopgoot is ondergestroomt bij een van de drukste dagen enz, Eneco zal wel flink wat moeten dokken![]()
Als er nog zo'n ramp gebeurd mag het nog wel wat kouder worden van mij. Het is hier toch geen rusland:Pquote:Op zondag 25 december 2005 03:13 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Krijg jij het daar warm van?? Hmm, ok.
Daar hebben ze wel sneeuw.quote:Op zondag 25 december 2005 03:15 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Als er nog zo'n ramp gebeurd mag het nog wel wat kouder worden van mij. Het is hier toch geen rusland:P
Oh, dan zal Eneco zeker geen haast maken met jouw aansluiting.quote:Op zondag 25 december 2005 03:23 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Hier pas weer in Februari waarschijnlijk![]()
Ondertussen ben ik al lang overgestapt naar een ander energie leverancierquote:Op zondag 25 december 2005 03:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Oh, dan zal Eneco zeker geen haast maken met jouw aansluiting.![]()
Wanbetalers staan genoteerd. Zeg je straks Eneco op krijg je geen andere leverancier.quote:Op zondag 25 december 2005 03:28 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik al lang overgestapt naar een ander energie leverancier![]()
Ik sta al een tijdje op 0 euro schuld bij Eneco. In principe loop jij nu achterquote:Op zondag 25 december 2005 03:30 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wanbetalers staan genoteerd. Zeg je straks Eneco op krijg je geen andere leverancier.
Dat zou grappig zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |