Schiet es op man! ....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef Blueman het volgende:
OP komt zo
Ik begrijp jouw frustratie als ex-motorrijder heel goed. Maar ik heb zelden tussen de auto's ingehaald omdat jij nooit kunt zien wie er plotseling van baan verandert. Daarom haalde ik i.d.d. zoveel mogelijk links in ondanks de vervuiling daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Auto's die elkaar met 1Km/h verschil inhalen
Dat is voor mij dé grootste ergernis op de weg...
Tegen beter weten in wil ik er dan nog wel eens tussendoor rijden
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
mijn pik?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pik&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi![]()
Het voordeel is dat ze geen van beide van baan kunnen wisselen, omdat ze naast elkaar rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw frustratie als ex-motorrijder heel goed. Maar ik heb zelden tussen de auto's ingehaald omdat jij nooit kunt zien wie er plotseling van baan verandert. Daarom haalde ik i.d.d. zoveel mogelijk links in ondanks de vervuiling daar.
Maar nederlanders (lees hollanders) op de buitenlandse wegen zijn klootzakken (en ik ben zelf een hollander van afkomst). Ik reed ooit in duitsland op de motor en was op weg naar Noorwegen. Reed op de linkerbaan (van de 4) samen met een porsche en een maserati zo rond de 260km/h. Ik liet de porsche en de maserati er voorbij en ging terug naar links met zo'n 250km/h. Komt er ineens een lul met een camper van baan 2 naar 4 terwijl baan 3 geheel vrij was. Ik moest vol in de ankers en was net op tijd op 90/h (zijn snelheid) Ik heb die vent gewenkt en hij deed zijn raam op en en hij begon te schelden dat ik maar niet zo hard moest rijden. De lul.
Lukt niet echt, spiegel van camper zit best wel hoog vanaf een motor gezienquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ze geen van beide van baan kunnen wisselen, omdat ze naast elkaar rijden
Maar ja het is inderdaad niet echt goed voor je gezondheid, daarom doe ik het ook niet vaak.
Ohw en die camper kerel had ik mooi een spiegel van afgetrapt ofzo
Een gat in het "achterwerk" moet wel lukken met die plastic golfplaat zooiquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lukt niet echt, spiegel van camper zit best wel hoog vanaf een motor gezien
Dacht dat jij eerder op deze ging zoeken:quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef blieblie het volgende:
mijn pik?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pik&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi![]()
Knippertje, stuk van bumper ... whatever, als het maar kapot kanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lukt niet echt, spiegel van camper zit best wel hoog vanaf een motor gezien
Je bent zelf een beerput van kakkersquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:53 schreef blieblie het volgende:
Ey, maar Laurens... Die Hyves pagina van je is echt een beerput van kakkers.
En dat is heel wat als IK dat durf te zeggen.
Dank jequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je bent zelf een beerput van kakkers
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:53 schreef blieblie het volgende:
Ey, maar Laurens... Die Hyves pagina van je is echt een beerput van kakkers.
En dat is heel wat als IK dat durf te zeggen.
Mijn nek in tweën ook dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een gat in het "achterwerk" moet wel lukken met die plastic golfplaat zooi.
Nee niet echt, bent enorm kwetsbaar op een motor en ik wilde graag naar Noorwegen toe.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Knippertje, stuk van bumper ... whatever, als het maar kapot kan
Wel alleen als je (bijna) stil staat dan hè...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet echt, bent enorm kwetsbaar op een motor en ik wilde graag naar Noorwegen toe.
Truste vrouwkequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef omegaproject het volgende:
KUDT... door al da slappe gezever van jullie is het al kei laat
Morgen weer vroeg dr uit
Hmmm.. ja precies.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef omegaproject het volgende:
Uhm... oja. Morgen werken. Helder moment.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef omegaproject het volgende:
Morgen weer vroeg dr uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |