Daar wil ik bij zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Stop mij met Kastanova in een BB-huis en je zit elke dag met een zak chips gespannen op de bank naar de tv te kijkenJe zult er zelfs afspraken voor afzeggen om het te kunnen volgen.
Zou ik heel graag willen, maar zoals hier al gepost is zit half ONZ hier ineens op het forum...quote:
Zouden daar ook weer streams van komen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als VIPS er komt, gaan we weer knallen, ja toch?
Gezellig
Tja, 4 maanden (!) is lang om streams te zien...dat breekt wel op jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ben helemaal gesloopt........![]()
Heb het gevoel of heb ik dagen lang bonen gepoetst![]()
Mee eens!! Sorry late reactie door al die kut topics die her en der worden geopend in het wild en ik het niet meer bij kan houden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik vond het idd ook een leuke uitzending totdat Joost werd onthaald en Roel vergeten werd![]()
Rob en Chantal gaan trouwen, maar na een paar maanden kan zelfs Rob haar GNAGNA niet meer verdragen en lezen we in de krant iets over een familiedrama waarbij kunstbenen een hoofdrol spelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Moeten we over bb5 nog wat kwijt?
Joost gewonnen en Roel de verliezer.
Roel & Dido gaan trouwen
Ing en Menno gaan ook trouwen
Naat & haar Joost gaan ook trouwen
BB5 Joost & Brenda gaan ook trouwen...
Heb ik nog wat vergeten?
hahaha BB vips zal ik mss ook nog wel posten. Rest vooral het SPT forum. Voetbal forum zoals je gisteren aanhaalde kom ik nooit dus als ik gewonnen had.......quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
BB-Vips![]()
![]()
En anders GC- SCMaar ik zal in de tweede weinig zijn, ik ben niet zo'n chatter over niks. Vips misschien wel, maar niet zo intensief als hier
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob en Chantal gaan trouwen, maar na een paar maanden kan zelfs Rob haar GNAGNA niet meer verdragen en lezen we in de krant iets over een familiedrama waarbij kunstbenen een hoofdrol spelen
Maar BB ziet en onthoud allesquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als Lieske op zo'n manier eruit was gehaald had iedereen zitten zeiken. En zoveel heeft Roel niet gefucked de laatste weken!
Daar kom ik niet (ONZ) dus weet niet wie het zijn, wel gevaarlijk forum (althans voor mij) dus snap dat je de boel nog wilt bewaken, is er niemand die je dan kan vervangen op dit moment?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou ik heel graag willen, maar zoals hier al gepost is zit half ONZ hier ineens op het forum...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zouden daar ook weer streams van komen?
Laat je daardoor niet tegenhouden, als je wilt knorren moet je gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou ik heel graag willen, maar zoals hier al gepost is zit half ONZ hier ineens op het forum...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Cuall, dus onder andere jij bent schuldig dat mijn vriendin zo laat naar bed toeging?
Ik had haar nog zo gezegd, voor 1 uur in bed! Maar nee, ze gaat op fok, en wat gebeurt er? Veel te laat naar bed. heb alle sc's teruggelezen, vond het leuk!!!!
blijf gewoon in de SC lieverd dan mis je niksquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mee eens!! Sorry late reactie door al die kut topics die her en der worden geopend in het wild en ik het niet meer bij kan houden!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
Zodra zich iemand gemeld heeft duik ik m'n bedje in... En de FA's lezen natuurlijk altijd wel mee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kom ik niet (ONZ) dus weet niet wie het zijn, wel gevaarlijk forum (althans voor mij) dus snap dat je de boel nog wilt bewaken, is er niemand die je dan kan vervangen op dit moment?
Wat een lieve smileyquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, 4 maanden (!) is lang om streams te zien...dat breekt wel op ja
Had van mij ook mogen winnen... zolang het maar Lieske was geweest. God wat was die irritant vanavond zeg.quote:
Je was daar?? Cool!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef RATMEN het volgende:
Twas gezellig in de studio.
[afbeelding]
Sorry telefoon maakt geen mooiere foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |