abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33329701
Na een aantal jaren geen BB, was er dit jaar weer een ouderwetse BB. Ik vond het geslaagd en velen met mij. Velen hadden ook commentaar over de opzet, de regie, de bewoners. De kijkcijfers waren niet slecht maar het is geen absolute blockbuster geweest. Ik heb wel het idee dat BB veel mensen 'over de streep heeft getrokken' wat Talpa betreft. Maar BB blijft een dure productie en er zitten veel risicofactoren in, terwijl je ook diverse concepten hebt die altijd wel min of meer een goed resultaat opleveren.

Dus... denken jullie dat er volgend jaar een BB6 komt? Of zou het succes toch niet Talpa's verwachtingen hebben geevenaard, en moeten we weer een paar jaar wachten?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:33:42 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33331040

Volgend jaar zal ik weer een poging doen een topic te openen waar WEL replies op komen

Slottje?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:38:32 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33331159
Gastslotje voor het slapen gaan .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')