tja, dat kun je toch niet weten, hoe je huisgenoten en haar vriendinnen er dan over denkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Nylonpaard het volgende:
MAAR MAAR MAAR:
Wat zijn de consequenties als je een keer iemand anders mee naar huis neemt? Wat gaan je andere huisgenoten wel niet denken? Wat gaan haar vriendinnen wel niet denken? Etc etc etc.
Een beetje ratio zit er toch nog wel in...?
Dat snap ik, het was alleen om aan te geven dat er stof tot nadenken is. Dat er dingen af te wegen zijn. Voors, tegens...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, dat kun je toch niet weten, hoe je huisgenoten en haar vriendinnen er dan over denken
Das per persoon verschillend
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef BB-King het volgende:
Als ze lekker is, zou ik het zeker doen!!!
goddank???? mijn 'op kamers' periode was echtquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Afgesproken.
Ontopic: ik heb geen huisgenoten, nooit gehad ook. De op-kamers-fase heb ik goddank overgeslagen.
Ik kan *absoluut* niet tegen gedeeld sanitair en een gedeelde keuken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef zwartedoos het volgende:
goddank???? mijn 'op kamer' periode was echt![]()
daar had ik de middelen niet voor. en je hebt gelijk wat betreft zwijnestallenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan *absoluut* niet tegen gedeeld sanitair en een gedeelde keuken.Dan loop ik de hele dag schoon te maken. De studentenhuizen die ik heb gezien waren stuk voor stuk zwijnestallen. Daar zou ik niet eens seks *willen* hebben. Ik heb gewoon meteen een huis gekocht.
Volgende keer als je blijft slapen krijg je een spons en een emmer sopquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan *absoluut* niet tegen gedeeld sanitair en een gedeelde keuken.Dan loop ik de hele dag schoon te maken. De studentenhuizen die ik heb gezien waren stuk voor stuk zwijnestallen. Daar zou ik niet eens seks *willen* hebben. Ik heb gewoon meteen een huis gekocht.
trio? waar? wanneer? met wie??quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heel veel meer te neuken is er daar ook niet
Trio'tje? Iedereen blij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |