Morgenmiddag na 14:00 uur, sju, croissants en een gekookt ei, voor 2 personenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Toen Ing vrijwillig opstapte met 10 000 te weinig gooide ik mij in de armen van de eerste de beste (bleek een buurjongen te zijn) en nu blijk ik chablis te testen op haar jaargang.
Amstelveen (?) is iets te ver: ik haal de A1 niet eens denk ik. (Dan word ik vd weg gesleurd door een brute agent)
Kan ik het morgen goedmaken????![]()
We want more!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor het posten, cappen en slap ouwehoeren hier in de SC , thxxxxxx all ...........![]()
![]()
Thx Odie... jij ook bedankt voor je (soms dubbele) capsquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor het posten, cappen en slap ouwehoeren hier in de SC , thxxxxxx all ...........![]()
![]()
Ja ik had ook iets, van hellup, waar ben ik, ik zit op het verkeerde forum, echt bespottelijk. Ik kende er niemand en miste het vertrouwde gevoel van alle bekende avatars.quote:
ik vrees vooral het laatste.. in Fokkers in BB6? zie ik vooral mensen die normaal in ONZ en R&P enzo rondzwevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook iets, van hellup, waar ben ik, ik zit op het verkeerde forum, echt bespottelijk. Ik kende er niemand en miste het vertrouwde gevoel van alle bekende avatars.
Zijn dat echt lurkers, of gewoon fokkers van andere onderwerpen die de finale aangrijpen om even mee te doen![]()
![]()
Niet als 't om je (verzonnen?) hobby's gaat, neequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus jij neemt me ook niet serieus?![]()
Was het wel, maar Roel heeft wel respectloos naar BB gedaan en daar is hij hard voor gestraft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......
Dat moet ik straks ook...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vrees vooral het laatste.. in Fokkers in BB6? zie ik vooral mensen die normaal in ONZ en R&P enzo rondzweven![]()
Net zoals mijn oude stamkroeg, met oud en nieuw gratis drinken, allemaal onbekende mensen. Niet helemaal te vergelijken, maar ik wou toch meedoen in deze discussiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook iets, van hellup, waar ben ik, ik zit op het verkeerde forum, echt bespottelijk. Ik kende er niemand en miste het vertrouwde gevoel van alle bekende avatars.
Zijn dat echt lurkers, of gewoon fokkers van andere onderwerpen die de finale aangrijpen om even mee te doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit topic knalt niet dood, daar zorg ik wel voor! Desnoods ga ik hier oeroude moppen vertellen, of over mijn hobby, veters verzamelen (mijn laatste troef), maar levend blijft dit topic!
Rellertjes, mag ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Roel krijgt idd de langverwachte uitbarstingquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Roel heeft gewoon ballen. Als je de kans hebt om dik 3 ton te winnen dan snap ik best dat je niet voor 1 ton het huis uit wil. Als je kansberekening erop loslaat zou je dan nog minder winnen. Dus alles of niet vind ik in deze wel reëel. En Josti ach die is nu blij maar dat zal hem ook snel vergaan denk ik
ik zal wel weer terug gaan keren naar vooral het Sport forum. Dat gaat minder posten wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ik straks ook...
* BONG4002 word een zwevend bestand en dat kan overal naartoe vliegen![]()
Zullen we opblijven tot deel 2000?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
dan kom ik en ga ik steeds om je lachen en desnoods ga ik ook iets verzamelen en gaan we hier ruilen
![]()
Ja, mensen met leedvermaak die hier de streamers een beetje komen zieken.quote:
Ik had het wel willen zien als Joost nog op die bank zat... grrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze dachten ws dat ze zo 'origineel' eindigden... over de rug van Roel.
Hmmmm, houd je van brandnetels, we hebben A1 kwaliteit op de veiling, echt iets voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als 't om je (verzonnen?) hobby's gaat, nee![]()
Ja en als Lieske op zo'n manier eruit was gehaald had iedereen zitten zeiken. En zoveel heeft Roel niet gefucked de laatste weken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was het wel, maar Roel heeft wel respectloos naar BB gedaan en daar is hij hard voor gestraft.
Hij wilde fucken met BB en dat kan niet.![]()
Hij krijgt wel een onthaal in de studio maar dat zien wij alleen nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Roel krijgt idd de langverwachte uitbarsting
en dan als énige van de hele groep géén onthaal krijgen, alleen een tam applausje buiten het BB-huis. Dan voel je je écht kut, helemaaaaaalll als hij thuis alle uitzendingen gaat bekijken.
Ik ben bang dat de andere subfora net zozeer incrowd zijn als wij ondertussen geworden zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zal wel weer terug gaan keren naar vooral het Sport forum. Dat gaat minder posten worden![]()
weten jullie nog een alternatief? behalve in dit subforum nababbelen totdat het gesloten wordt![]()
En dan naar Thailand gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, mensen met leedvermaak die hier de streamers een beetje komen zieken.
Nee, nee, hij wilde fucken met Linda en Dido... En Lieske, en Tanja geloof ik ook nog, maar de alcoholtax voor de Hummie-hump heeft hij volgens mij nooit gehaald....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was het wel, maar Roel heeft wel respectloos naar BB gedaan en daar is hij hard voor gestraft.
Hij wilde fucken met BB en dat kan niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |