Was schijnbaar wel een geslaagd uitje daar op het kasteelquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Kerstdiners met collega's. [afbeelding].
Ik wil dr ook eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
*yamaclauses in het topic gooi*
[afbeelding]
quote:
Goed voor jequote:
Dat deed mn broertje al..die ramde mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had d'r op d'r bek getimmerd.
Brokeback Mountain.![]()
![]()
Ja dan ging ie schreeuwen en kwam ma erbijquote:
Wat een feest daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja dan ging ie schreeuwen en kwam ma erbij
Guess what.. die 2 zijn net Bush en Blair..en ik voel me Saddam hier![]()
Maar wie had jou dan ook die opdracht gegeven om vannacht nog de restjes van de flessen op te maken. Volgens mij had jij jezelf toch die taak toebedeeldquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef davidov het volgende:
*gaat ff een aleve zoeken*
Het erge is dat de fust die we hadden leeg MOEST (anders konden we het weg gooien) dus aan het einde nog 30-40 gratis biertjes getapt...die niemand meer op kreeg (waren nog met 12 mensen over)...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie had jou dan ook die opdracht gegeven om vannacht nog de restjes van de flessen op te maken. Volgens mij had jij jezelf toch die taak toebedeeld![]()
Je kan je bierfetish ook te serieus nemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Het erge is dat de fust die we hadden leeg MOEST (anders konden we het weg gooien) dus aan het einde nog 30-40 gratis biertjes getapt...die niemand meer op kreeg (waren nog met 12 mensen over)...
De horror tafrelen die ik heb gezien toen het allemaal de gootsteen inging![]()
Da's toch waar bier hoortquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
De horror tafrelen die ik heb gezien toen het allemaal de gootsteen inging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |