volgens mij ben je het woordje NOG vergeten in deze quotequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
Maar ik bedoel, het is m'n vriendje niet hoor.
Nee, ook niet 'nog'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben je het woordje NOG vergeten in deze quote![]()
zien!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik sta eens leuk op een foto![]()
![]()
T is mogelijk!
quote:
ik herken een stuk bovenkledingquote:
Meiner bester freundinneke ja!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik herken een stuk bovenkleding
maar dat mens links niet..
ik ga me klaar maken voor een lang weekend bij mijn ouders..
toedels![]()
Wat een feestelijke foto.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een feestelijke foto..
Niet dat samengeperste mondje maar een lach
Nee ook niet.quote:
en partner?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef creno het volgende:
mijn kerstpakket dit jaar: een uitnodiging voor een thema-avond ! (voor mij ÉN mijn partner)
das toch wel leuker dan wéér een doosje met boodschapjes...
dus JOUW werkgever heeft het WEL begrepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef creno het volgende:
mijn kerstpakket dit jaar: een uitnodiging voor een thema-avond ! (voor mij ÉN mijn partner)
das toch wel leuker dan wéér een doosje met boodschapjes...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
14-jarigen die zichzelf 'tijden hebben gehaat'![]()
Ja Toedels Peetquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
en partner?
dus robbert mag mee?
oja ik zou onderweg gaan he
toedels![]()
*giechel*quote:Ik heb mezelf voor tijden gehaat, ik wilde liever dood zijn. Ik schaamde me vreselijk voor mijn eigen gevoelens!
quote:
"Ik begon mezelf steeds meer in mezelf te keren, ik voelde me opgesloten."quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
soms houd k ervan..Ego Boosts
Heeft ie t sleuteltje verloren dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik begon mezelf steeds meer in mezelf te keren, ik voelde me opgesloten."![]()
Ach..zolang ze t op t internet kwijtkunnen en mij hiermee een lachbui toedienen, laat ze lekkerquote:
Nog erger zijn diepzinnige oude pedo's, TheaterMaMa anyone?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..zolang ze t op t internet kwijtkunnen en mij hiermee een lachbui toedienen, laat ze lekker
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nog erger zijn diepzinnige oude pedo's, TheaterMaMa anyone?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nog erger zijn diepzinnige oude pedo's, TheaterMaMa anyone?
jeps, die mag mee, hopelijk weet ik op tijd wanneer het is en kan robbert vrij vragen/krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
en partner?
dus robbert mag mee?
oja ik zou onderweg gaan he
toedels![]()
preciesquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus JOUW werkgever heeft het WEL begrepen![]()
Oh no she di-int!quote:
Menno in bouwvakkers overall?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef creno het volgende:
je hoort bouwvakkers op de streams van BB
quote:
tja erm..tja..erm..niet mijn dingquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Burner82 het volgende:
op zijn site site:
http://ruan.gay.nl :
You simply know how to bring out the best in me!!Thanxss for always bee-ing there!:D me happy
aha dus dat deel van de onderhandelingen heb je al succesvol weten af te sluitenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef Burner82 het volgende:
kheb goeie zin, kheb een eervolle vermelding int profiel van me toekomstige vriend (A)
naja, de link is naar mijn profielquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
tja erm..tja..erm..niet mijn ding
naja dan weet je ook hoe k over je denkquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, de link is naar mijn profielmaar dat is de tekst die hij erbij heeft geschreven
och, succesvol, ik ben allang blij, da hij weet, dak er altijd voor hem zal zijn, als ie me nodig heeftquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aha dus dat deel van de onderhandelingen heb je al succesvol weten af te sluiten![]()
naja, ik denk niet over jou, dus das dan weer quitte hequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
naja dan weet je ook hoe k over je denk
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, ik denk niet over jou, dus das dan weer quitte he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |