abonnement Unibet Coolblue
pi_33341843
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]


[..]

HIER heb je het over zijn stem, zijn geslachtsdeel en de snee in zijn gezicht (de "wees hier positief over topic"). In deze andere topic begin je weer over zijn relatie met Dido. Ik sla niet door, ik vraag alleen aan je of je iets positiefs over je favoriet wilt posten, in plaats van 1 persoon zo ongenuanceerd de grond in trappen...
Inderdaad, in een ANDER forum was dat. Maar goed, door jou weten de mensen die da topic niet voldgen ook van de piemel en de snee. En je vraagt of ik fan wil worden van een van de bewoners, hahaha, het idee alleen al.
En 'ongenuanceerd' zou ik het niet noemen, want het zijn feiten.
pi_33344367
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef kodama het volgende:
Heb je toch echt te weinig gekeken
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33349870
Zal ik jullie even uit de droom helpen? Liefde (ja echte liefde) kost geen geld... Dom gezwets hier...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:21:01 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33350227
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:06 schreef mpthree het volgende:

[..]

Het is maar te hopen dat zijn patienten dan BB niet gezien hebben
Ik zou daar geen cent voor over. Maar ja dat is natuurlijk persoonlijk.

Maare, aan de ene kant zeg je dus dat Dildo niet voor het geld gaat, maar toch
even vermelden dat Roel bakken vol gaat verdienen, dus zo overtuigd ben je zelf ook niet

Als ze alkaar buiten het huis zien is het totaal anders, dus de kans is klein dat ze een BBaby
gaan produceren
for the millionth f-ing time!! roel is geen psychiater, nog behandelend psycholoog, dus hij heeeeeeft helemaal geen patienten. hij wilde toch verder in de wetenschap/het onderzoek? nou, dat verdient best aardig hoor...zeker als startsalaris (kwakveense kan het weten want die heeft een aio-plaats)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33350566
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef ChantalC het volgende:
Zal ik jullie even uit de droom helpen? Liefde (ja echte liefde) kost geen geld... Dom gezwets hier...
idd!
pi_33354672
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef ChantalC het volgende:
Zal ik jullie even uit de droom helpen? Liefde (ja echte liefde) kost geen geld... Dom gezwets hier...
Klopt! Voor jou niet, voor mij niet, voor nagenoeg iedereen hier niet, maar voor Dido wél! Ze deden allemaal mee voor op de eerste plaats het geld (Chantal was de enige die het eerlijk toegaf) en op de tweede plaats bekendheid (Joost). Als het echte liefde was geweest, had Dido niet zo moeilijk gedaan. Dat deed ze wel, maar ze gooide de deur ook niet helemaal dicht, want ja, stel je toch eens voor als Roel zou winnen. Daar wil mevrouw dan natuurlijk wel een graantje van meepikken. Want ja, ook zij deed mee voor het geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door BB5kijker op 24-12-2005 13:36:09 ]
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 22:04:15 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33355646
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef ChantalC het volgende:
Zal ik jullie even uit de droom helpen? Liefde (ja echte liefde) kost geen geld... Dom gezwets hier...
Waar zie jij echte liefde?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:09:06 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33359319
Ik was gisteren in de studio en bij het eindfeest, maar ik heb die twee geen seconde bij elkaar zien staan eigenlijk. Maargoed, Roel werd vooral beziggehouden met familie, vrienden en pers.
pi_33360502
Wat hadden jullie dan verwacht? Dat ze gelijk een nummertje voor de camara gingen maken?
RoeL is de "grote" verliezer. Hij is waardig afgevoerd waar een ware verliezer wil worden afgevoerd. De achterdeur! De nummer 2 van BB is vaak beter af dan de nummer 1. In ieder geval heeft hij iets moois meegemaakt met Dido! Door deze stunt zal hij nog meer waardering krijgen. Terecht! Dit is net het steuntje in de rug wat hij nodig had. Zoals hijzelf zei "De tweede man heeft bijna net zoveel stemmen als nummer 1" daar kan je alleen trots op wezen.
pi_33363130
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waar zie jij echte liefde?
De wens is de moeder van de gedachte... ofzo..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33367706
Terwijl RoeL de puist verder onderzoekt op de mooie billen van Dido moeten wij weer terug naar ons miezerige internetforum. Wachtend op de eerste foto's van het paar van het jaar. Volgens Bart hebben ze randdebielen uitgezocht voor BB5. Dan is onze BB1 Bart toch wel randdebiel nr 1 om zo af te geven op BB bewoners. Het is natuurlijk wrang dat de prijzenpot inmiddels verdubbeld is.
Geef mij maar de puist op de billen van Dido!
pi_33368773
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef PhilG het volgende:
Geef mij maar de puist op de billen van Dido!
lelijk wijf.

Ok ze is niet zo lelijk als die van Joost.
pi_33368969
volgens mij zijn er hier een paar jaloers omzo af te geven op Dido. Ze was met Linda het lekkerste wijf in huis
pi_33368990
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:51 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij zijn er hier een paar jaloers omzo af te geven op Dido. Ze was met Linda het lekkerste wijf in huis
Heeft denk ik meer met persoonlijke smaak te maken. Ik vond alle dames in het hele huis niet echt je-van-het. En Dido vind ik niet sexy. Ze heeft een nogal mannelijk figuur zonder heupen en 2 ruggen zeg maar. Ook haar hoofd heeft iets mannelijks.
pi_33369221
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:57 schreef PhilG het volgende:
Het is natuurlijk wrang dat de prijzenpot inmiddels verdubbeld is.
Meer dan verdubbeld... Bart won guldens. Een euro is 2,20371 gulden...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33369921
Even voor de duidelijkheid. Ik hou van puisten op mooie billen! De puist geeft dat extra cachet!
pi_33370802
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:51 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Heeft denk ik meer met persoonlijke smaak te maken. Ik vond alle dames in het hele huis niet echt je-van-het. En Dido vind ik niet sexy. Ze heeft een nogal mannelijk figuur zonder heupen en 2 ruggen zeg maar. Ook haar hoofd heeft iets mannelijks.
Ik snap je wel. No regrets
pi_33380325
Een grandioose exit! Gelijk tussen de benen van Didoos! Je hebt winnen en winnen! De groeten!
Heemsteedse nachten zijn lang aan het strand! Vooral waneer je op krukken loopt nadat je van het paard van Dido bent gevallen! Gelukkig is Dido verpleegster! Je weet hoe verpleegsters kunnen zijn in de nacht!
pi_33380417
Het enige wat Dido ooit serieus tegen Roel heeft gezegd was:
"Lul"
pi_33380490
Zijn de rechten nog te koop van de DidO & RoeL lovestory. Mijn camaraploeg staat klaar!
pi_33384890
we doen wel of dido bij roel weggaat, maar de kans zit er ook dik in dat roel een reality shock heeft gekregen nu hij weer in de realiteit zit en zelf weggaat bij dodo. Ze hebben beide wel een connectie; Roel is netzoveel kraker als dat dido een echte kakmadam is(ze wast bipsen van ouderen toch als beroep?).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33411275
Stukje van Dido fanpagina op www.clubs.nl

Roel en ik gingen na het eindfeest samen nog even door gefeest in rotterdam met zijn vrienden, daar ben ik met hem maar naar huis gegaan, ben ook net pas terug (zaterdag) het was erg gezellig. En we zijn zo blij elkaar weer te zien. Toen ik Roel in de hal in de studio tegen kwam, toen was het eerste wat hij zei " Dido zeg mij is wat je gevoel is over ons". Toen zei ik "Lieverd ik heb je zo gemist" Toen zei hij "dat is toch het belangrijkste, dat ik verloren heb maakt eigenlijk niet zoveel meer uit". Roel en ik hebben samen een intervieuw gehad met het A.D. Roel is gelukkig niet verdrietig dat het op deze manier is gegaan. Hij houd niet zo van in de Spotlight staan maar kan zich voorstellen dat iemand anders echt een knap van zou krijgen. Ik vind het ook een hele harde manier

xxx Dido

Lijkt erop dat het dus wel goed zit....Ze heeft er zelfs de donderdag en vrijdag geslapen....
pi_33411809
en van vrijdag op zaterdag...

prachtig nieuws!
  † In Memoriam † maandag 26 december 2005 @ 12:56:38 #74
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33412144
Is Roel dus eindelijk aan zijn trekken gekomen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33412339
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Is Roel dus eindelijk aan zijn trekken gekomen
Een typische mannenopmerking.
Je vergeet Dodo....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')