Gozer, je hebt net maanden als een schimmige voyeur het " leven" gevolgd van wat mensen in een huis, inclusief badkamer scenes en de geboorte van een kind. Opnames van mensen gezien die een stuk beschamender zijn dan een vernederende aftocht. Wat heb je gesmuld. En dan nu hierover een probleem maken ? Een realitiy check is wel op z'n plaats denk ik.quote:
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Maar wat is er nou gebeurd? Hem werd pas later verteld dat 'ie verloren had?
Big deal..
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Big deal..
Wie is Roel?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
Bovendien gaat het om iemand die zich voordoet als een kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die femmie...gewoon zowat een hele editie gelurkt gekekenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef femalehunter het volgende:
ik vond het schandalig, wat een anti climax...... ik kijk het hele jaar niet meer naar BB!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....
Hij had tenslotte al 10.000 euro gewonnen door een paar peuken te roken en verder niks gedaan
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef patty het volgende:
Rot toch allemaal op met jullie sentimentele gezeikHet einde was briljant, punt uit
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, misschien houdt hij er wel een psychisch probleem aan over
Oh nee, gewoon ¤10.000
Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NUquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
Maar zelfs dat vond ik geen climax...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.
Meeste kijkers zullen toch wel wat anders zijn gaan kijken toen bekend was wie had gewonnen
wat doe je hier dan? ROT OPquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |