Inderdaad, en met 2% verschil heeft hij verloren. Dat kan je niet zeggen van Lieske, of Rikkert, die met heel veel meer procent hebben verloren. Die hebben wel een waardig afscheid gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef style het volgende:
Iedere bewoner heeft een exit gehad en "zijn/haar momentje van roem" alleen Roel heeft dat niet gehad en werd op een vreselijke manier afgedankt.
Nee, zo ga je niet met mensen om.![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve scheet, ik heb weken niet gekeken, maar nu wel even de finale bekeken, net zoiets als bij de WK alleen de finale bekijken
Maar wat een leuke tv-avond had moeten worden is een ridicuul einde geworden.
Ik weet meteen weer waarom ik al jaren geen tv meer kijk.
Dit is dus precies 100% mijn mening.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben vanaf het begin een Roel-fan geweest. Dido was mijn absolute favoriet.
Vindt het STUITEND dat Talpa zo'n spraakmakend figuur van deze BB op deze
manier afserveerd.
Wat een vreselijk slot van een verder prima te verteren programma.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..
ik gunde hem de winst absoluut niet, maar dit slaat echt alles...
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (quote:
Eindigt BB5 toch nog met een lichtpuntje.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eindelijk zijn we het eens totaal met elkaar eens
zo leef jij ook nogquote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Morwen het volgende:
![]()
Loop ik me helemaal de krampen te haasten om die eindshow te kunnen zien, krijgen we dit![]()
Dit beschrijft mijn gevoel wel:![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaien.
Daar gaat het niet om. Is het nou zo moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaien.
De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef -Elise- het volgende:
Inderdaad, en met 2% verschil heeft hij verloren. Dat kan je niet zeggen van Lieske, of Rikkert, die met heel veel meer procent hebben verloren. Die hebben wel een waardig afscheid gekregen.
Gozer, je hebt net maanden als een schimmige voyeur het " leven" gevolgd van wat mensen in een huis, inclusief badkamer scenes en de geboorte van een kind. Opnames van mensen gezien die een stuk beschamender zijn dan een vernederende aftocht. Wat heb je gesmuld. En dan nu hierover een probleem maken ? Een realitiy check is wel op z'n plaats denk ik.quote:
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Maar wat is er nou gebeurd? Hem werd pas later verteld dat 'ie verloren had?
Big deal..
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Big deal..
Wie is Roel?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
Bovendien gaat het om iemand die zich voordoet als een kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die femmie...gewoon zowat een hele editie gelurkt gekekenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef femalehunter het volgende:
ik vond het schandalig, wat een anti climax...... ik kijk het hele jaar niet meer naar BB!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....
Hij had tenslotte al 10.000 euro gewonnen door een paar peuken te roken en verder niks gedaan
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef patty het volgende:
Rot toch allemaal op met jullie sentimentele gezeikHet einde was briljant, punt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |