quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Dropkick het volgende:
Talpa mag wel uitkijken voor Roel zijn broertjes die weten er wel raad mee
Ga jij nou maar kritiek leveren op het songfestival.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Tong80
Dat is ook zeer verdachtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
[..]
ook opmerkelijk dat als de Telegraaf meekijkt er ineens niet sprongen van 20% verschil wordt gemaakt wat heel erg normaal was bij eerdere exits
Denk dat je in het verkeerde topic zit. Dit gaat niet over wie wel of niet had moeten winnen. Of dat Joost wel of niet een terechte winner is.quote:
Klinkt ernstig. Ik ken nog een beunhaaspsycholoog. Bijna afgestudeerd bij de LOI, zeeën van tijd voor je.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben vanaf het begin een Roel-fan geweest. Dido was mijn absolute favoriet.
Vindt het STUITEND dat Talpa zo'n spraakmakend figuur van deze BB op deze
manier afserveerd.
Wat een vreselijk slot van een verder prima te verteren programma.
Ja dat ie dacht 3 ton te hebben gewonnen wat niet zo bleek te zijn en voor een miljoen mensen voor schut is gezet dat is ie allang vergeten ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Caesu het volgende:
ik vind het nogal meevallen allemaal.
tweede worden is gewoon altijd kut, ze maakten het alleen nog ietsje erger maar dat is Roel nu alweer vergeten alleen wij niet omdat de uitzending is afgelopen.
en we zien Roel niet dolblij met z'n vrienden en Dido ronddansen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar kritiek leveren op het songfestival.
Of heb je inmiddels besloten niet meer te kijken ?
* Aansluitpost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Rica het volgende:
Buiten dat het enorm lullig voor Roe is (komt ie de zaal binnen als de camera's al uit zijn), ik vond het een erg knullig en broddelig einde.
Dat met Joost geblindoekt naar de zaal halen was nu ook niet de briljanste TV van het afgelopen jaar. En geeneens tijd voor een kort gesprekje oid. Samenvatting: Anti-climax.
Inderdaad, dit ging voor 't eerst zoals je zou verwachten dat 't zou gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
[..]
ook opmerkelijk dat als de Telegraaf meekijkt er ineens niet sprongen van 20% verschil wordt gemaakt wat heel erg normaal was bij eerdere exits
Hij is niet de enige blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar maak je je hier nou echt boos over?![]()
Gelukkig was het wel ethisch verantwoord een kind ter wereld te brengen in het huis. Of aandachtsgeile mensen te misbruiken voor kijkcijfers. Zo ga je in de Big Brother traditie met mensen om, snap de verontwaardiging niet zo.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/794202/1/301#33326562]donderdag 22 december 2005
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
Ik lach me kapot hierquote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Die boze reacties, NU pas vind ik BB leuk.
Ik postte voor de uitzending al dat het zo zou lopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ging voor 't eerst zoals als je zou verwachten dat 't zou gaan.
Je herkent met eeen de Fokkies hier.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Die boze reacties, NU pas vind ik BB leuk.
Onder welke steen kom jij vandaan opeens om ManU de les te lezen? LOLquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan. Daarbij ben ik hier erg vaak geweest, dus hou je rare verwijten voor je. Neem je verlies en gedraag je niet als een Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |