abonnement Unibet Coolblue
pi_33326349
Wat een kloterige afsluiting!
Het leek net een best aardige laatste show te worden.
Wat een afknapper!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33326362
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Joh, zeur niet zo.
BB5 was veeeel te soft volgens velen, had veel harder gemoeten. Halen ze een keer een geintje uit (bij iemand die het verdient), krijg je zulke huilie-reacties .
ik denk niet dat iemand dit verdiend of je roel nou wel of niet mag ,als het een van de andere 13 was geweest hat ik het ook een botte actie gevonden
pi_33326381
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef BorTheWolf het volgende:
BB5 beloofde de hardste ooit te zijn vertelde men vooraf. de gehele 121 dagen niks van gemerkt.

OP 5 MINUTEN NA DAN.

wat een suf zooitje.
Agree.
pi_33326388
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ach kom nou toch, elke keer wordt geroepen dat het een hard programma is, blabla. DIT is hard. DIT is leuk. DIT is Big Brother. Zeker als je je al rijk had gerekend.
Nee. Tanja wordt poeslief aangepakt en krijgt alles wat haar hartje begeert. Als BB echt hard wilt zijn, moet het Tanja niet 3 maanden lang als een koningin behandelen en moet BB consequent zijn en niet op het laatst om dit alles te compenseren, Roel verneuken op zo'n asociale manier.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33326397
Het idee, was goed, maar om roel zo lang alleen te laten zitten, en niet laten zien hoe hij onthaald word in de studio !!
pi_33326400
Ik vind t echt geen niveau hebben hoor, dit einde.
pi_33326403
Lager dan laag de manier waarop ze met Roel zijn omgegaan.
pi_33326409
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef Ali Salami het volgende:
Ik schreef in het vorige topic net voor het slotje:



Wat een fantastisch einde, of heb ik nu geen menselijke gevoelens?
oh op zich is het wel een stunt, maar om nu de nummer 2 niet eens een studio exit te geven op tv vind ik erg sneu.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 22 december 2005 @ 22:44:16 #84
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33326414
Dit was de perfecte afsluiting. Iedereen de hele tijd maar roepen dat het niet hard genoeg is... en jawel... in de laatste minuten komt het allemaal goed. Roel-voor-zo'n-laag-bedrag-ga-ik-er-echt-niet-uit wordt lekker bot afgeserveerd. Zo hoort dat! Tweede worden bij Big Brother is VERLIEZEN en dan moet je dus ook als loser worden neergezet. En zeg nou eerlijk: is iedereen hier niet hartstikke blij dat we geen Roel/Dido momentje hebben gezien!?

Maar nu dan eindelijk: verlost van de TV- en internetverslaving die BB5 voor me geworden was! Tot nooit, stelletje zeurpieten hier!

  donderdag 22 december 2005 @ 22:44:24 #85
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33326419
Is zijn arrogantie met dit einde niet fantastisch benadrukt??? Ik vond het een geweldig eind!
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_33326431
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Joh, zeur niet zo.
BB5 was veeeel te soft volgens velen, had veel harder gemoeten. Halen ze een keer een geintje uit (bij iemand die het verdient), krijg je zulke huilie-reacties .
Dat valt me ook op, was het nu zo erg? Die Roel krijgt heus zijn studio-entree nog wel, alleen zonder dat het live is uitgezonden. Denk niet dat ie dat zo heel erg zal vinden, zo leuk zal ie zich niet voelen als net-niet-eerste en daarbij is hij genoeg op tv geweest
Hatsjoe!
  donderdag 22 december 2005 @ 22:44:55 #87
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33326436
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef www.marjol3in.com het volgende:

[..]

Gewoon opzet, Roel een lesje leren.
Ik vind het echt niet kunnen deze actie van BB, dit verdient niemand!
Zo hard was het ook weer niet....overdrijven is ook een vak zeg...kom op...het was lullig ...en ik zat ook met open mond te kijken naar wat ze flikten, maar meer dan een laag kutgeintje was het niet.
Hij heeft nog een hoop geld overgehouden aan zijn 100+ dagen hangen.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:45:07 #88
15600 BB-King
Long live the King!
pi_33326443
Normaal kan ik zulke harde acties wel waarderen.
Maar voor Roel was het wel erg lullig... en niet eens napraten?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_33326458
Tanja zag er leuk uit
pi_33326461
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef Bommel12 het volgende:
Het idee, was goed, maar om roel zo lang alleen te laten zitten, en niet laten zien hoe hij onthaald word in de studio !!
Nou ja, het zou de hardste BB ooit worden. Dit hoort er dan ook bij .
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 22:45:37 #91
43556 miss_dynastie
pi_33326467
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee. Tanja wordt poeslief aangepakt en krijgt alles wat haar hartje begeert. Als BB echt hard wilt zijn, moet het Tanja niet 3 maanden lang als een koningin behandelen en moet BB consequent zijn en niet op het laatst om dit alles te compenseren, Roel verneuken op zo'n asociale manier.
Tanja was een apart 'hoofdstuk' in BB. Was ik het ook niet mee eens, maar het is toch niet helemaal te vergelijken imho.
pi_33326469
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Joh, zeur niet zo.
BB5 was veeeel te soft volgens velen, had veel harder gemoeten. Halen ze een keer een geintje uit (bij iemand die het verdient), krijg je zulke huilie-reacties .
Ik ben het zomaar met je eens
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 22 december 2005 @ 22:45:50 #93
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33326479
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef BorTheWolf het volgende:
BB5 beloofde de hardste ooit te zijn vertelde men vooraf. de gehele 121 dagen niks van gemerkt.

OP 5 MINUTEN NA DAN.

wat een suf zooitje.
Exact
pi_33326484
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef bhs het volgende:
Dit was de perfecte afsluiting. Iedereen de hele tijd maar roepen dat het niet hard genoeg is... en jawel... in de laatste minuten komt het allemaal goed. Roel-voor-zo'n-laag-bedrag-ga-ik-er-echt-niet-uit wordt lekker bot afgeserveerd. Zo hoort dat! Tweede worden bij Big Brother is VERLIEZEN en dan moet je dus ook als loser worden neergezet. En zeg nou eerlijk: is iedereen hier niet hartstikke blij dat we geen Roel/Dido momentje hebben gezien!?

Maar nu dan eindelijk: verlost van de TV- en internetverslaving die BB5 voor me geworden was! Tot nooit, stelletje zeurpieten hier!

[afbeelding]
Je hebt volkomen gelijk. Dat Big Brother echt al die weken KEI en KEI hard is geweest, is wel gebleken. Vraag maar eens aan Tanja. Die heeft dat echt aan den lijve ondervonden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33326496
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef bhs het volgende:
. En zeg nou eerlijk: is iedereen hier niet hartstikke blij dat we geen Roel/Dido momentje hebben gezien!?
Ik zat me juist te verheugen op een Roel/Dido momentje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33326504
Oh wat had Roel er de pest in zeg

.......maar hij mocht wel als laatste het huis verlaten
pi_33326508
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
Ja idd, dat einde was echt zo van "Kijk Roel, ZO vinden wij jou..." en het dan niet laten zien, maar laten voelen!
Bij Joost hadden ze het anders gedaan, daar ben ik van overtuigd.

Dit was even Roel terugpakken voor het pissen in de tuin en zijn agressieve gedrag tegen BB.

Fuck the Roels, bij deze Roel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33326523
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef www.marjol3in.com het volgende:

[..]

Gewoon opzet, Roel een lesje leren.
Ik vind het echt niet kunnen deze actie van BB, dit verdient niemand!
Verdient??
Hij heeft 3 maanden op zn luie reet in een huis gezeten en en passant nog 10.000 euro gekregen voor een paar sigaretten... Is dat een prestatie dan??
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33326569
Nou, afgelopen. Dag allemaal, was gezellig tot de volgende BB!

Dag schatje
En vast!
pi_33326578
Maar op zich he, is dit einde echt zo hard?

Het is gewoon een kwestie van niet doen wat men verwacht. Als je daar zit en het gaat tussen twee personen, verwacht je dat de verliezer het eerst bekend gemaakt wordt en het huis verlaat, omdat dat bv bij eerdere afleveringen ook zo was.
Zij kiezen ervoor het eens om te draaien.

Eigenlijk is dit zoals bij zoveel bekendmakingen van winnaars. De nummer x tot en met 3 worden bekend gemaakt, en vaak wordt dan overgeschakeld naar no1, zodat er meteen voor de winnaar gejuicht kan worden. Aan nummer 2 wordt dan weinig aandacht meer besteed meestal. Alleen doordat wij zien wat Roel denkt en doordat hij nog niet weet dat de winnaar al bekend is, is het een stuk harder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')