door zijn broers natuurlijk...quote:
Hehe, ja, idd...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Zagen jullie de blik van Dido....
*geen geld, geen luxe, oh, dan ook geen Roel*
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef teun911 het volgende:
dit is een ramp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ADHD wint BB
Het zou pas een blamage zijn geweest als Roel had gewonnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef teun911 het volgende:
dit is een ramp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ADHD wint BB
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het zou pas een blamage zijn geweest als Roel had gewonnen.
Ja, anti-climax voor hem.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef Marrije het volgende:
Extra sneu voor Roel.
Ja die blik zag ikquote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Zagen jullie de blik van Dido....
*geen geld, geen luxe, oh, dan ook geen Roel*
nee hoor, pijnigen die lulquote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef melke het volgende:
Nu krijg ik dan toch weer medelijden met Roel..
Krijgt Roel het geld van die rookactie niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef bemeall het volgende:
Hahaha roel is gewoon dik genaait:D:D::D
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
Zouden ze Roel er nog een nachtje laten zitten?
Dit gun je hem zeker nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef melke het volgende:
Nu krijg ik dan toch weer medelijden met Roel..
Yeah right....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
Joost vermoed niets...
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Kolomo het volgende:
En dan zometeen: Roel, je mag nu ook naar buiten komen. Joost heeft gewonnen, en het feestje is al begonnen.
vind ik echt bhoorlijk onbeschoft....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef Rica het volgende:
Ze vieren de winnaar al en Roel zit nog te wachten.
Lullig
Ze laten hem gewoon zitten voor volgend jaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
mindfucking roel
Ik ook... echt te onfatsoenlijk...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik echt bhoorlijk onbeschoft....
en zielig![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef cpcpb het volgende:
hoi roell....
luister es..
het feestje is al in volle gang.. Joost was de winnaar..
hahahhahaa dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef Inca het volgende:
KUT MOMENT VOOR ROEL DIT HOE WILLEN ZE DIE NU UIT HET HUSI HALEN
mwha is wel leuk zoquote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef BB-King het volgende:
Ze hadden beter Roel kunnen vertellen dat ie 2de was... daarna pas Joost.
Ja niet zo aardig.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik echt bhoorlijk onbeschoft....
en zielig![]()
Dat zou humor zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Mag Joost het nu aan Roel vertellen??!!![]()
Ja, dit is een kutstreek!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef melke het volgende:
Eigenlijk hadden ze eerst Roel moeten halen
Ja, Joost is op die bonen na ech de enige die Menno met respect heeft behandeldquote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef Kolomo het volgende:
Wij gaan naar zuid-afrika he! tegen menno. Go Joost!
Ja, Roel heeft nu een cameraploeg op zijn mik...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef LuQas het volgende:
Zit iemand streams te kijken?
euroquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Roel verloren? Hij heeft 10.000 euri!!!
Geweldig juistquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef CartWOman het volgende:
Zo, Roel wordt even afgeserveerd.... wat een manier zeg.
Heb je APK al ge-smst?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Jappie het volgende:
Manneregels Roel...ze zijn een beetje hard, maar goed....dat kun jij wel hebben
Ach, kom nou toch, dat is het spel. En het is gewoon humor degene die al dacht gewonnen te hebben zo op zijn nummer te zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat een stuitend slot van deze BB. Werkelijk onvergevelijk om Roel daar zo
te laten zitten.
Talpa ga je schamen. Zo ga je niet met deze kanjer om.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit is wel heel grof maar oh zo fijn
Dat was haar eigen schuld.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Dr_Greene het volgende:
En arme Lieske heeft helemaal niets...
...geen geld van een geheime opdracht...
idd Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef cpcpb het volgende:
wel een klase reactie van hem..
Neeh...die ligt nu waarschijnlijk ergens op een wit strand samen met Karn van een wijntje te genieten...laat hem nog maar ff ....quote:
Ga maar fijn een brief schrijven jaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef FuTilE het volgende:
Hier ga ik echt een brief over schrijven aan Talpa, zal de enige niet zijn...
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef melke het volgende:
Oke, ze hadden Roel een andere exit kunnen MOETEN geven
ivm Hotel Big Brotherquote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef buzzer het volgende:
Wat een smerige kutstreek was dit zeg
en dan gelijk het huis leeghalen....
Precies Talpa stijl dit...
Nope.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Dr_Greene het volgende:
En arme Lieske heeft helemaal niets...
...geen geld van een geheime opdracht...
...geen prijzengeld...
Hoezo dacht hij al gewonnen te hebben?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, kom nou toch, dat is het spel. En het is gewoon humor degene die al dacht gewonnen te hebben zo op zijn nummer te zetten
Ehm wat dan? Ze weten maanden lang elke tepel die ze maar willen buiten beeld te houden en dan zou dit een foutje zijn. Dit is volgens de regie vast helemaal goed gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef Renesite het volgende:
Aan dit einde MOET iets fout gegaan zijn/
Met Rob als gastheerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Cee het volgende:
WTF hotel bb?
Jullie wilde toch kei hard? Nou dat was de finale zeker tov Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Had je een gezellige einde verwacht van een Big Brother zoals traditioneel sprake van is bij finales van grote programma's. Maar nee, Hummie heeft iets anders in gedachten.
Ja, dat had ik ook wel willen zienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Loesje29 het volgende:
Ik had wel nog even graag de hereniging met Dido gezien, of haar hoofd toen bleek dat hij niet de winnaar was...
Inderdaad, dat had wel gemoeten.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef golfer het volgende:
Wat een belachelijke aktie om Roel geen studio-entree te gunnen.
Calvobbesquote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef calvobbes het volgende:
Birljant dit einde
Effe de verliezer alleen laten, en hem dan als laatst nog Joost laten zien
Dit kan gewoon niet. Hardste BB ooit, ja, ok, maar dan ook het hele programma door. Niet iemand laf op het einde genadeloos afserveren, dat is gewoon geen stijl....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ga maar fijn een brief schrijven ja![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat als Roel had gewonnen ze Joost NIET hadden laten zitten. Ik denk dat er meer achter zit....
liepen ze mega uit ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef Renesite het volgende:
Aan dit einde MOET iets fout gegaan zijn/
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef LuQas het volgende:
Ben ik de enige die dit echt briljant vindt?
Er liep ook al aftiteling onder door het beeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb het idee dat dit einde er op het laatste moment ingegooid is.
Bridget wilde volgens mij ECHT al afsluiten en was helemaal niet bezig met het feit dat Roel daar nog zat. Of acteerde zat dat nou gewoon heel goed?
En het ging ook zo kneuterig daarna. Ruud ging hem wel even halen, maar wist ook niet precies hoe die moest lopen. Volgens mij klopt er iets niet. Maar leuk was het wel
Ow ja.... niet echt nieuws dat hij wil horen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
Neeh...die ligt nu waarschijnlijk ergens op een wit strand samen met Karn van een wijntje te genieten...laat hem nog maar ff ....
[afbeelding]
nopequote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef LuQas het volgende:
Ben ik de enige die dit echt briljant vindt?
Precies, ook al was het Joost of wie dan ook geweest. De tweede plaats is voor losers.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef Omaha het volgende:
Hahah, wat een eindeMooiste en hardste moment uit Big Brother, dit hadden ze vanaf dag 1 moeten doen
![]()
nog niks van gehoord dan? Je kan betalen om in Hotel Big Brother te komen..... is uitgebreid op de radio geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Cee het volgende:
WTF hotel bb?
Emotioneelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Dr_Greene het volgende:
De streams zullen zo wel op zwart gaan...
...4 ogen kijken me nu aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |