abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33337964
En met dna onderzoek kunnen ze het ook niet zien?
Ja moeilijke beslissing lijkt me wel. Misschien op z'n tijd toch eens dat gesprek met die erfelijkheidsarts aangaan, wie weet dat je er nog wat aan hebt.

Ik had voreger op de basisschool trouwens een vriendinnetje zonder handje. Na d'r pols hield het zeg maar zo ongeveer op en ipv vingers had ze dan een soort bolletjes. Ik kan me niet herinneren dat ze in die periode ermee is gepest. Iedeeren vond het juist wel interessant en zij ging er ook wel makkelijk mee om.
Maar goed, je weet nooit hoe dingen zullen gaan natuurlijk. En wat Bix zegt, als ze je willen pesten vinden ze altijd wel iets.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:35:41 #27
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33340538
Jordy wat goed zeg! Snel die stapjes gaan zetten hoor!

Jelief Goed dat je doorzet hoor!

LadyBos en renzell, fijn dat Myrthe en Julius goed geslapen hebben

Vicky Ik hoop dat Amber je ff wat rust gunt En wandelen werkt hier ook goed (wat ik ook niet zomaar doe aangezien ik nog twee verdiepingen hoger woon dan jij )

Robin is vandaag alweer 8 weken Het pakje wat hij nu aan heeft, verzoop hij in toen hij net geboren was en nu is het bijna te klein Hij brabbelt en lacht al lekker Ook wordt het al zwaar om hem 4 hoog te tillen in de Maxi-Cosi.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:39:00 #28
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33340620
Over pesten gesproken.. Robin krijgt waarschijnlijk rood haar (dankzij onze genen, mijn vriend en ik zijn allebei niet rood) en op zich vind ik dat helemaal niet erg natuurlijk, maar ik ben zo bang dat hij later gepest gaat worden..
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33340786
Ik ben heel benieuwd wat voor haar Amber krijgt. Ik ben van nature ook rood en Michel is donkerbruin... Ze heeft ook hele grappige ogen. Bruine ogen met een blauwe rand.. Mijn ogen zijn blauw, van Michel bruin...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:08:50 #30
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33341304
Kinderen worden niet altijd op hun uiterlijkheden gepest, je weet het eigenlijk nooit, denk dat het de angst is van elke ouder dat je kind gepest wordt.
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:47:05 #31
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33346068
Snel bijgelezen... En nu ze ik daar ineens dat Jordy staat. Los nog wel! Superman...!
Ik ga weer snel verder!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33349310
Voorkomen dat je kind gepest wordt kan je toch niet, hoe graag je dat ook wilt. Het enige wat je kan doen is ze proberen weerbaar te maken. Er worden ook genoeg kinderen gepest waar uiterlijk 'niks mis' mee is, maar omdat ze stomme kleren dragen, of stotteren of niet goed kunnen gymmen bijvoorbeeld.

Ik herken het wel hoor Githa, mijn dochtertje is geboren met een cyste boven haar linkeroogje, bij haar wenkbrauw zeg maar. Toevallig ben ik er gisteren nog voor naar het ziekenhuis geweest om een echo ervan te laten maken en we blijven onder behandeling bij de dermatoloog. Tijdens m'n zwangerschap heb ik iets van 8 of 9 echo's gehad en niemand heeft het gezien. Ze heeft er nu geen last van, maar ik denk dan ook wel eens

"Als ze straks (over 3 1/2 jaar) naar school gaat, moeten we het wel weg laten halen, want ik wil niet dat ze gepest wordt"

Maar ja, zelf zie ik het soms niet eens meer....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 17:52:37 #33
81992 Githa
pi_33349515
Is ook zo Igraine. Het is ook een angts van mijzelf en ik moet er zeker opletten dat ik dat niet over ga brengen op Jordy.
Voor mij is het zo gewoon, het is gewoon Jordy, maar ook nu al kunnen mensen erg vervelend reageren en daar wil je hem gewoon voor behoeden.
Ik moet gewoon realistisch zijn en bedenken dat dat niet altijd gaat. Hem leren voorzich zelf op te komen is wat ik kan doen.
Weet ik allemaal best, maar dat gevoel gaat niet over zoals ik eerder zei, zal de tijd dat misschien leren
Niet alleen het pesten voor later maakt dat ik twijfel over een tweede, daar spelen nog meer zaken in mee.
pi_33349730
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het voorheen op alle foto's van Jordy nooit gezien had, tot een paar maandje of 2 terug. Die operaties zijn wel vervelend voor hem, zeker omdat het zo'n langdurige kwestie wordt, maar ik denk dat je er daarna weinig meer van zal zien.

Mijn had bij geboorte ook een extra pink, die ze afgebonden hebben. Hij heeft nu dus een soort knobbeltje aan de zijkant van z'n hand zitten. Dat is onwijs gevoelig trouwens want alle zenuwen zitten er gewoon nog in. Er is nooit iemand (geweest) die er iets van zegt.

Hij maakte toen ik zwanger was wel vaak grappen, dat hij hoopte dat ons kind met 6 vingers geboren zou worden, want dan zou het een mega-gitarist worden...

Hij is zelf gitarist/muziekfreak vandaar...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 18:12:18 #35
81992 Githa
pi_33349972
Dat knobbeltje heeft Jordy niet meer, ze hebben het bij hem niet afgebonden maar weg gesneden.
hebben ze echt netjes gedaan want er is praktisch niks van te zien.

Is de dermatoloog wel van plan om de cyste te verwijderen dan ? Ik heb dat bij Myhron overigens ook nooit opgemerkt

Mijn nichtje zei toen ze Jordy's zesde vingertje voor het eerst zag :' WAUW ! Jordy heeft zes vingers, nou kan hij tot 12 tellen ! '
pi_33352027
Vicky, kun je al een beetje zien dan wat voor haarkleur ze heeft? Ik ben heel lichtblond, hubbie is donkerblond, en Sara heeft rood haar (nou ja, rossig, maar zeker geen blond!)

Vanmiddag besloot Sara dat het tijd werd voor d;'r eerste spuugpartij, ze liet een onwijze boer en vervolgens golfden er 3 grote ladingen babymelkkots over mama (in mama';s bh, nek, trui, broek, overal! En uiteraard op Sara) en het kletterde ook lekker op de vloer. Erna moest ze meteen weer lachen dus erg last had ze er niet van, maar het was een flinke smeerboel, dus ikke in m'n ondergoed eerst Sara maar schoongeboent en omgekleed en toen mezelf. Wat een gedoe!

Sara heeft ook d'r eerste groentehapje gehad! Worteltjes. Het was erg grappig en is opgenomen op video Ze keek er heeeeel vies bij en moest onwijs hard lachen, heeft 2 hele kleine beetje doorgeslikt en de rest lekker uitgespuugd. Erg leuk, morgen gaan we verder met de wortels.
Van d'r flessen laat ze nog steeds veel staan, al komt ze wel aan minimaal 500 CC per dag en het ;evert ook geen gilpartijen meer op nu we op de dental zitten. En als ze niet meer wil laat ik het ook gewoon maar, dan niet, wil er geen drama van maken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33354217
Help!!!
Emma is echt snotverkouden, haar neus zit propvol slijm en af en toe 'stikt' ze in het slijm (ik denk dat het slijm haar luchtweg blokkeert.) Heeft er iemand nog tips behalve hoofdeinde omhoog en ui naast haar bed. We twijfelen of we naar de huisartsenpost moeten gaan. Ik moet er niet aan denken dat ze vanacht ook zo 'stikt'.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33354472
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef Jelief het volgende:
Help!!!
Emma is echt snotverkouden, haar neus zit propvol slijm en af en toe 'stikt' ze in het slijm (ik denk dat het slijm haar luchtweg blokkeert.) Heeft er iemand nog tips behalve hoofdeinde omhoog en ui naast haar bed. We twijfelen of we naar de huisartsenpost moeten gaan. Ik moet er niet aan denken dat ze vanacht ook zo 'stikt'.
Ga in de badkamer met d'r, met de douche heet aan, zo stoomt ze! heb je misschien babyluuf in huis? Heeft bij Sara erg geholpen (al schijnt er enige discussie te zijn over of dit nou wel of niet goed is voor baby's). Stomen helpt in ieder geval!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 21:14:04 #39
81992 Githa
pi_33354477
Stomen in de badkamer, hete kraan goed open en samen in de damp daarvan gaan zitten.
Neusje leegpompen met een neuspompje en neusspray gebruiken voor baby's.
Maar als je het niet vertrouwd gewoon de HP bellen hoor, zij kunnen je twijfel misschien beter weg nemen.

ohw, natte handoekken op de verwarming en de verwarming aan wil ook wel eens wat verlichting geven bij benauwdheid, maar tegen overtollig slijm natuurlijk weer niet.
Ik zou beginnen met het slijm weg te pompen...sterkte!
pi_33354548
Pompje hebben we al gebruikt, zonder resultaat, het zit buiten bereik van het pompje, ik wil het ook niet te vaak doen want dan raakt het slijmvlies weer geirriteerd. Neusspray geeft ook niet echt verlichting helaas. We denken nog ff verder, dank iig
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 21:25:39 #41
81992 Githa
pi_33354762
Nee, steeds herhalen zonder effect heeft geen zin maar het raakt vooral geirriteerd als je het gebruikt wanneer er geen slijm is, maar als het zo 'diep' zit dan zou ik lekker met haar gaan stomen hoor, dan kun je het straks wel leeg pompen.

anders gewoon even bellen naar de HP, bellen kan toch geen kwaad en dan ben je misschien wat meer gerust dat de dingen die je doet goed zijn
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 21:29:33 #42
43556 miss_dynastie
pi_33354858
Ach, arme Emma.... als je het niet vertrouwt of aandurft om zo de nacht in te gaan gewoon even bellen jelief!
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:58:42 #43
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33355495
Heeft ze koorts Jelief? Als je het niet vertrouwd, idd gewoon bellen. Daar zijn ze voor, en Emma is ook nog erg klein, ik zou gewoon even bellen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_33357205
je kunt ook een beetje zout oplossen in water en dat dan met een theelepeltje oid een beetje in haar neus druppelen (of als je neusspray voor babies hebt, dat is iets makkelijker). [edit]o ik lees nu pas dat je al neusspray geprobeerd hebt, maar zonder veel effect blijkbaar... vervelend![/edit] een schoteltje met gesneden ui onder/bij haar bed?
pi_33357871
wennie, robin dus ook al roodharig, wat grappig. (er zijn er echt veel hier op fok, of lijkt dat alleen maar zo in mijn ogen nu ik zelf moeder ben van een 'mooie rooie' ?) waren jullie erg verrast? wij wel bij anna. maar ik vind 't zelf wel heel leuk eigenlijk, en maak me helemaal geen zorgen dat ze om dr haren gepest zal worden. ik sta wel verbaasd over hoeveel mensen het toch eigenlijk wel als een probleem of een beetje zielig zien. hoevaak we wel niet opmerkingen gekregen hebben als 'ach, als ze verder maar gezond is' of 'dat kan best nog wegtrekken hoor, dat rode!' ik lig altijd helemaal in een deuk als weer iemand probeert de boodschap positief te brengen maar dat 't dan net niet lukt. zo lekker klungelig. maar zelf vind ik 't dus echt precies goed, die haren passen juist bij anna, ze is ons kleine pippi langkousje.
pi_33361022
Ik lees net over neusspray voor babies? Kun je dat gewoon bij de apotheek halen?
Kim is nog steeds verkouden en haar neusje zit regelmatig verstopt. Ik heb zo'n pompje, maar het helpt niet veel. Of ik moet het verkeerd doen.
Ook hoest ze heel erg sinds vandaag. Het klinkt een beetje als een bronchitis hoest. We houden het in de gaten en mocht het blijven, dan ga ik volgende week wel naar de ha toe.
  zaterdag 24 december 2005 @ 02:00:46 #47
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_33361880
De drogist heeft het ook wel, het is een lichte zoutoplossing.
  zaterdag 24 december 2005 @ 02:37:22 #48
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33362513
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:44 schreef Igraine het volgende:

Ik herken het wel hoor Githa, mijn dochtertje is geboren met een cyste boven haar linkeroogje, bij haar wenkbrauw zeg maar. Toevallig ben ik er gisteren nog voor naar het ziekenhuis geweest om een echo ervan te laten maken en we blijven onder behandeling bij de dermatoloog. Tijdens m'n zwangerschap heb ik iets van 8 of 9 echo's gehad en niemand heeft het gezien. Ze heeft er nu geen last van, maar ik denk dan ook wel eens
Er is toch ook een kleine kans dat het vanzelf verdwijnt, tenminste dat is mij bij Zoë verteld die heeft nl een cyste in haar handje.
pi_33365471
Myrthe, al stapjes zetten?? Supersnel wonderding ben je!!!
In opbiechtstand: Ik vind het zo moeilijk om iedereen bij te houden, dat ik eigenlijk vooral op de wat oudere babies reageer. Ik hoop niet dat dit storend is, maar ik raak helemaal het overzicht kwijt anders hoor... Sorry daarvoor!
Hier gaat alles z'n gangetje. Luuke wordt groot. Ze loop aan tafel. Ze doet vanalles wat niet mag en wij hebben het drukker dan ooit. Vanochtend moest ik even slikken. We zaten met z'n drieen te lachen op de bank en ik voelde me ineens zo trots. Mijn kleine minimensje was er vorig jaar nog niet eens, en nu trekt ze gekke bekken, daagt papa uit voor kruipwedstrijden en hangt aan mijn benen als ik kook. Soms ben ik ineens zo niet te bevatten blij en gelukkig met haar!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33365511
13 December GizartFRL en vriendin: Kindje Megan.
Geboortegewicht: 2730 Gr. Geslacht vrouwelijk.
Nachtrust, nog steeds goed.
Filmpje van de kleine op haar 2e dag is te bekijken op www.gmail.com
inloggen met Megangizart WW= megan123

Tis een schatje!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')