Bij het politiebericht maakt het deel uit van soort signalement. In jouw TT druipt een verwrongen handenwrijven er vanafquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:42 schreef Calella het volgende:
Aangezien het aantal letters als topictitel op dit forum beperkt is heb ik "getinte jongens" verkort naar "getinten".
Ga de mensen achter www.politie.nl lastigvallen met je overtrokken politieke correctheid.![]()
De TT is een samenvatting van het bericht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij het politiebericht maakt het deel uit van soort signalement. In jouw TT druipt een verwrongen handenwrijven er vanaf
Maar goed, jouw soort is niet van de nuance.
V.
Integendeelquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef Calella het volgende:
Maar goed, jouw soort is niet van het gezonde eten, ranzige plofkop.![]()
Is het dan een bier-plofkop?quote:
Jij duikt gelijk op elke bericht als de waarheid. Je geloofd ook alles wat je leest he. Zelf niet bij nagedacht dat een topic met een dergelijke titel frustrerend voor mensen kan zijn? Nu de onschuld zelve spelen. en dan ben ik politiek correct?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:42 schreef Calella het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Het officiële bericht van www.politie.nl zei: "De jongen werd van zijn fiets getrapt door een groep van 5 á 6 getinte jongens in de leeftijd van 17 / 18 jaar."
Aangezien het aantal letters als topictitel op dit forum beperkt is heb ik "getinte jongens" verkort naar "getinten".
Ga de mensen achter www.politie.nl lastigvallen met je overtrokken politieke correctheid.![]()
Integendeel.quote:
waarom ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef Calella het volgende:
Het feit dat het slachtoffer zei dat het getinte jongens waren was hier van wezelijk belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |