Roel zijn ouders gun ik het wel, maar Roel nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
het zijn wel aardige mensen hoor
Roel loopt wel in.
Dat duurt maar 3 weken, totdat Dido de donkere teknoholen ziet waar Roel zich in het weekend ophoudt...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zweer het je, het gaat vanavond voor het eerst eerlijk met dat stemmen![]()
![]()
Hebben jullie dat ook, dat je het Roel niet gunt omdat Didodan ook van dat geld profiteert?
![]()
Godzijdankquote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk weer een man die wint.
Pas de tweede.
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef schatje het volgende:
Ik blijf erbij, Roel gaat winnen.
Stemmen? Je bent toch zeker geen Josti.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Wiehoe het volgende:
Op joost stemmen!!!
als er geen notaris van de telegraaf bij had gezeten welquote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef raptorix het volgende:
Roel gaat winnen, let maar op.
Ja vind ook dat Roel ni mag winnen dan ben ik zo tevreden heb Ing nog watquote:Op donderdag 22 december 2005 21:50 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Ingrid er graag nog had zien zitten, ben ik in ieder geval blij dat niet Joost het geld heeft gepakt. Dan had Roel namelijk bovenaan gestaan en die mag dus echt niet winnen...
Ik hoop dat het nu uiteindelijk zo blijkt te zijn dat Roel en Lieske met niets naar huis gaan, Ingrid met 37500 en Joost met de pot.
Da's op zich wel weer tof.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:
Pas de tweede.
Ja, Roel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:
Pas de tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |