Denk ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet druk....je mag je zo direct weer suf smsen op de overgebleven 3
Toen was ik nog geen meerderejaars student...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Weet nog wel, de eerste bigbrother..
de drank vloeit al voor de eerste afvaller uit haaksbergen hopelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we zo feest kunnen vieren en met z'n allen een biertje kunnen opentrekken op de fanclub
Ja, dat Ruud en Bart hand in hand op de bank zaten. Nu zie ik gezichten die ik niet herken.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Owkee, gelukkig maar. Ik sms me helemaal suf voor Ingrid.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Jappie het volgende:
Maak je niet druk....je mag je zo direct weer suf smsen op de overgebleven 3
Ik heb er nooit aan getwijfeldquote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat Ingrid dus toch winnen?
Ik dacht toch echt Joost, die stond langggg voorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat Ingrid dus toch winnen?
heb jij een andere gezien dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Zhenar het volgende:
Die kerstcommercial van Talpa is leuk!![]()
Als zij maar weten dat ze bij elkaar passenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Bah, het is aan tussen Roel en Dido...
Ik vind nog steeds dat ze niet bij elkaar passen
Preview van later op de avond???quote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef Bartoli het volgende:
op de streams zit Ingrid maar zielig in haar eentje op de bank op moment
En een Roel en Lieske fanquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een Ingrid-fan?
die vergeet ik nooit meer, mijn jongste is tijdens die finale geborenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Heerlijk avondje was dat, ouderwets gezellig met de hele familiequote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, dat Ruud en Bart hand in hand op de bank zaten. Nu zie ik gezichten die ik niet herken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef kissa het volgende:
database problemen (teveel verbindingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |