abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33316077
Hoi

Mijn pa verdiendt xxx euro, en mijn ma niks.

Op de huurtoeslag brief staat: pa verdient xxx
en toeslagpartner(ma) verdient hetzeflde als mijn pa? klopt dit of is er een foutje gemaakt?

hoop dat dit wel duidelijk is.
  donderdag 22 december 2005 @ 19:18:44 #2
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_33317275
Je ben inwonend bij je pa, daarom is hij je toeslagpartner
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_33318319
uhm.. even voor de duidelijkheid, ik ben student. Maar dat even terzijde..

Als mijn pa bijvoorbeeld 5000 euro per jaar verdient en mijn moeder niks is het dan normaal dat het bedrag van mijn ma hetzelfde wordt weergegeven als mijn pa?

dus:

pa 5000 euro
ma 5000 euro (toeslagpartner, werkt niet)

ik ga zoiezo morgen even bellen maar wou nu even wat informatie winnen zodat ik morgen niet voor niets bel.

In iedergeval bvd
  donderdag 22 december 2005 @ 20:14:33 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33319006
Het verzamelinkomen is het inkomen van je pa en ma bij elkaar dus het klopt zo
pi_33319503
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef trigt013 het volgende:
Je ben inwonend bij je pa, daarom is hij je toeslagpartner
eh..wat is dit van grote onzin?
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef ARKON het volgende:
uhm.. even voor de duidelijkheid, ik ben student. Maar dat even terzijde..

Als mijn pa bijvoorbeeld 5000 euro per jaar verdient en mijn moeder niks is het dan normaal dat het bedrag van mijn ma hetzelfde wordt weergegeven als mijn pa?

dus:

pa 5000 euro
ma 5000 euro (toeslagpartner, werkt niet)

ik ga zoiezo morgen even bellen maar wou nu even wat informatie winnen zodat ik morgen niet voor niets bel.

In iedergeval bvd
Het gaat om het verzamelinkomen. Even voor de duidelijkheid: bestaat dat nu 2x uit jouw vaders inkomen dan?! wat ik er nu uit kan halen is dat het geval. Het lijkt mij dat er natuurlijk bij jouw moeder 0 moet staan. Met het voorbeeld zou het verzamelinkomen nl. 5000 +5000 euro zijn.

In dit geval...ga inderdaad de Belastingtelefoon maar eens bellen dan
pi_33320422
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef Hatsjepsoet het volgende:

[..]

eh..wat is dit van grote onzin?
[..]

Het gaat om het verzamelinkomen. Even voor de duidelijkheid: bestaat dat nu 2x uit jouw vaders inkomen dan?! wat ik er nu uit kan halen is dat het geval. Het lijkt mij dat er natuurlijk bij jouw moeder 0 moet staan. Met het voorbeeld zou het verzamelinkomen nl. 5000 +5000 euro zijn.

In dit geval...ga inderdaad de Belastingtelefoon maar eens bellen dan
Lijkt mij ook dat er bij mijn ma, de inkomsten op 0 moet staan.
Er staat iedergeval wel 2x hetzelfde bedrag.. 1x bij mijn pa(klopt) 1x bij mijn ma(klopt niet, want mijn ma werkt niet) Morgen even bellen en dan horen jullie het wel want ik kom er niet uit

iig bedankt voor de hulp !
pi_33339293
Er was inderdaad een fout in de formulier. Over een paar weken opnieuw invullen en dan moet het goed gaan

Ik wou degene die ik aan de lijn had bedanken voor de snelle en zeer goede response
(niet dat degene het hier leest ofzo maar wou het even kwijt dat het goed geregeld is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')