eh..wat is dit van grote onzin?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef trigt013 het volgende:
Je ben inwonend bij je pa, daarom is hij je toeslagpartner
Het gaat om het verzamelinkomen. Even voor de duidelijkheid: bestaat dat nu 2x uit jouw vaders inkomen dan?! wat ik er nu uit kan halen is dat het geval. Het lijkt mij dat er natuurlijk bij jouw moeder 0 moet staan. Met het voorbeeld zou het verzamelinkomen nl. 5000 +5000 euro zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef ARKON het volgende:
uhm.. even voor de duidelijkheid, ik ben student. Maar dat even terzijde..
Als mijn pa bijvoorbeeld 5000 euro per jaar verdient en mijn moeder niks is het dan normaal dat het bedrag van mijn ma hetzelfde wordt weergegeven als mijn pa?
dus:
pa 5000 euro
ma 5000 euro (toeslagpartner, werkt niet)
ik ga zoiezo morgen even bellen maar wou nu even wat informatie winnen zodat ik morgen niet voor niets bel.
In iedergeval bvd
Lijkt mij ook dat er bij mijn ma, de inkomsten op 0 moet staan.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
eh..wat is dit van grote onzin?
[..]
Het gaat om het verzamelinkomen. Even voor de duidelijkheid: bestaat dat nu 2x uit jouw vaders inkomen dan?! wat ik er nu uit kan halen is dat het geval. Het lijkt mij dat er natuurlijk bij jouw moeder 0 moet staan. Met het voorbeeld zou het verzamelinkomen nl. 5000 +5000 euro zijn.
In dit geval...ga inderdaad de Belastingtelefoon maar eens bellen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |