quote:Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Ik reed in de wagen zie ik voor mij een moslim vrouw met hoofddoek en alles op de stoep staan.
Zij kant van haar uit naar links en ziet mij komen aanrijden.. steekt ze plots over![]()
Ik op de rem.. en zij gewoon doorlopen alsof er niks is gebeurd..
Ze had GVD mijn auto kunnen beschadigen
Dat mensen niet zo maar kunnen overstekenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:51 schreef switchboy het volgende:
Wat voor reacties probeer je nou uit te lokken?
Zonde van de autoquote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef B_BOY het volgende:
wromniet doorgerede?
Precies het was toevallig een Moslim vrouw.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo maar kunnen oversteken![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef tonks het volgende:
Was het geen vuilniszak?
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef tonks het volgende:
Was het geen vuilniszak?
Zij kant? En jij bent wel geslaagd voor je inburgeringscursusquote:Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Ik reed in de wagen zie ik voor mij een moslim vrouw met hoofddoek en alles op de stoep staan.
Zij kant van haar uit naar links en ziet mij komen aanrijden.. steekt ze plots over![]()
Ik op de rem.. en zij gewoon doorlopen alsof er niks is gebeurd..
Ze had GVD mijn auto kunnen beschadigen
spelfout omdat ik nog kwaad benquote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zij kant? En jij bent wel geslaagd voor je inburgeringscursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |