quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten mensen... tot later
ik krijg al helemaal de kriebels! Ik hoop zoooooooo dat ik op tijd thuis ben en dat de NS meewerkt....quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Yez het volgende:
Iets zegt me dat er nog wel wat vreemde dingen komen,...![]()
Dat denk ik iedere week, maar het is maar zelden zo. Denk dat er terugblikken zijn, de 50.000 euro opdracht, een enveloppe met een x bedrag voor als je nu vertrek en de exits. De enveloppe lijkt me het spannends.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Yez het volgende:
Vanavond languit voor de TV! Gewoon afwachten, maar wel heel benieuwd
wat er nog gaat gebeuren...
Iets zegt me dat er nog wel wat vreemde dingen komen,...![]()
Had jij geen afsheidsborrel ?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:33 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik krijg al helemaal de kriebels! Ik hoop zoooooooo dat ik op tijd thuis ben en dat de NS meewerkt....
eet smakelijk FB, tot laterquote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
Oh FEB voor hoe lang ga je ons verlaten????quote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
totdat die klaar is met eten natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh FEB voor hoe lang ga je ons verlaten????![]()
Je gaat dus werkelijk op tijd weg bij je eigen afscheidsborrel?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:33 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik krijg al helemaal de kriebels! Ik hoop zoooooooo dat ik op tijd thuis ben en dat de NS meewerkt....
Je kunt morgen ofzo nog allemaal filmpjes op de BB site kijken. Wat dacht je van de uitzendingen, die kun je allemaal ook nog eens bekijken. Ik ben in september een week op vakantie gegaan, die week heb ik BB opgenomen, maar nog steeds niet gezien. Iets voor morgen dusquote:Op donderdag 22 december 2005 17:32 schreef avonne het volgende:
Ik zit al sinds gisteren allerlei memorabele momenten op te zoeken in de verslagen en de SC, foto's en filmpjes nog eens bekijken en zo....![]()
nouja, dan ben ik er vanavond ook klaar mee![]()
Geloof 75 euro per dag. Weet het niet zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef Bocaj het volgende:
Wat is eigenlijk de dagvergoeding van de bewoners?
Startgeld was iets van 5000 geloof ik....
startgeld 4500, dagvergoeding 120 x 75 = 9000.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef Bocaj het volgende:
Wat is eigenlijk de dagvergoeding van de bewoners?
Startgeld was iets van 5000 geloof ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |