Vinden ze vast niet erg dat jij hun huis zit te flitsenquote:
Denk dan dat je een beetje te laat bent Manuquote:Op donderdag 22 december 2005 16:08 schreef Manu82 het volgende:
Ben er even vandoor, moet even m'n huur overmaken bij de bank voor 4 uur ben over een uurtje terug voor de bigfinal
Alsof iemand kan zien waar het huis staat enzo. Daarnaast was er niemand thuis, anders had ik het ook niet gedaan. Ook zijn het niet de eerste foto's van hun huis die op internet staan.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vinden ze vast niet erg dat jij hun huis zit te flitsen
Nee toch zeker? Dat meen je nog serieus ook? Kom op, je houdt me voor de gek toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen wél blij om Lieske weer te zien
Hij woont in Engeland dacht ik, daar is het een uur vroegerquote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk dan dat je een beetje te laat bent Manu![]()
Denk je dat ze nog thuis zijn dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij zit in Manchesterquote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:09 schreef I_doubt het volgende:
Als ik ooit Lieve Lolita Lieske IRL zie......... [afbeelding]En dat bedoel ik dan nog niet eens agressief![]()
Hij zit in een andere tijdzone.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee maar ja andere mensen zien jou wel die foto's maken, en die vertellen het weer tegen de bewoners wellicht. Krijg je misschien toch scheve blikken in de buurt dadelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof iemand kan zien waar het huis staat enzo. Daarnaast was er niemand thuis, anders had ik het ook niet gedaan. Ook zijn het niet de eerste foto's van hun huis die op internet staan.
Gekke Troelquote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof iemand kan zien waar het huis staat enzo. Daarnaast was er niemand thuis, anders had ik het ook niet gedaan. Ook zijn het niet de eerste foto's van hun huis die op internet staan.
Ze zullen heus niet meer thuis zijn nu. Net of er buiten de versierselen trouwens veel te zien valt.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Owww zowww dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij woont in Engeland dacht ik, daar is het een uur vroeger
Nou, ik zou het best leuk vinden om na zoveel tijd thuis te komen en dat dan blijkt dat je ouders ook nog de moeite hebben gedaan er wat leuks van te maken ook al ben je zo moe als een weet ik veel wat.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee toch zeker? Dat meen je nog serieus ook? Kom op, je houdt me voor de gek toch?![]()
Nee ff serieus. Begrijp best wel dat ze blij zijn dat ze weer thuis komt, maar vind het wel heel erg veel voor een welkom thuis feestje. Dan daarbij is het midden in de nacht als ze thuis komt.
quote:
Daarom heb ik eerst ook wat foto's van de omgeving genomen, vanwege de twee jochies die aan het voetballen waren. Daarnaast woon ik hier officieel niet meer, en mogen ze me best vreemd aankijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar ja andere mensen zien jou wel die foto's maken, en die vertellen het weer tegen de bewoners wellicht. Krijg je misschien toch scheve blikken in de buurt dadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |