We hoeven nog maar een paar uurtjes...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef Bartoli het volgende:
jezus is dit nu hun favo bezigheid tot aan de finale show?
met dit soort activiteiten ga je wel bijna naar het einde verlangenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hoeven nog maar een paar uurtjes...![]()
Dacht al dat ie z'n badritueel over zou slaan nu ie alleen moetquote:Op donderdag 22 december 2005 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
Joost: Ik bouw er nog één en dan ga ik in bad
vast niet.. gewoon 2 foto's meenemen en verder leven in zijn eigen wereldjequote:Op donderdag 22 december 2005 16:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht al dat ie z'n badritueel over zou slaan nu ie alleen moet![]()
Ik durf te wedden dat er nu 2 fotolijstjes bij het bad zullen staanquote:Op donderdag 22 december 2005 16:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht al dat ie z'n badritueel over zou slaan nu ie alleen moet![]()
Hummie liegtquote:Op donderdag 22 december 2005 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Hummie zei dat het een hele leuk big brother was
Verheug me er nu al weer op. Josti met z'n fotootjes in badquote:Op donderdag 22 december 2005 16:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er nu 2 fotolijstjes bij het bad zullen staan![]()
me2 en dan m.n. de gratis streamsquote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef Bocaj het volgende:
Al met al vond ik bb5 aangenaam om mee te maken!
daar op de trapquote:
Ik vond bb5 door fok aangenaam om mee te maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef Bocaj het volgende:
Al met al vond ik bb5 aangenaam om mee te maken!
Sja ze had nogal moeilijk kunnen zeggen "Ïngrid, goed gedaan hoor meer dan 100 dagen opgesloten gezeten in ons luxe vakantiehuisje, maar het hele programma was geen reet aan. Toch bedank voor je deelname aan het spel"quote:Op donderdag 22 december 2005 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Ze (Hummie red.) zei dat het een hele leuk big brother was
Emile en Viola VIPs?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
me2 en dan m.n. de gratis streams![]()
Hopelijk volgende BB idem dito en heel misschien ook bij de VIPS streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |