Probeer de Gallardo, mijn persoonlijke favoriet voor politie onderonsjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb alle auto's nu vrij, maar welke kan ik het beste nemen om nog een beetje politie te pesten? Ik rijd nu in een subaru of de M3, maar er zullen toch wel betere 4 wheel drives zijn?
Ik speel zelf ook GT4 (uitbundig) maar om nou te zeggen dat dat lekker realistisch isquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Inorbit het volgende:
jah inderdaad, GT4 speel ik zelf, maar zoals in NFS erger ik me er gewoon aan. het is ook appart als je op je hardst met een lambo door de bocht gaat dat je ingehaald word door een fiat punto.
Gewoon bij je options -> Music Traxx de nummers uitvinken die je niet wilt horenquote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
'Heerschend spel, is er alleen een manier om de afschuwelijke muziek te vervangen?
Sommige nummers laten me echt kotsen
Ik weet wel dat er voor nfsu1 een progseltje was, waar je je eigen .asf bestanden erin kon proppen
Bijvoorbeeld
Je hebt het liedje skinnyman van static-x in nfs mw
Je hebt het liedje de smurfendans ()
Je start het programma, en die overschrijft dan als het ware skinnyman, en in de plaats komt de smurfendans
Als je daningame het liedje skinnyman ziet opkomen, hoor je de smurfendans
Is er ook zoiets dergelijks voor nfs mw?
En wat is het verschil ? in beide gevallen hoor je muziek :Squote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg, ik bedoel dus dat de muziek ingame verandert word, ik wil wel graag muziek ingame
En als ik winamp opzet dan loopt het zo heerlijk synchroon, not
diezelfde catch-up mode was in nfsUG 1 en 2 afschuwelijk, in MW valt het wat meequote:Op zondag 25 december 2005 20:13 schreef babba het volgende:
Ik heb NFSMW ondertussen weer gedeinstalleerd, ik heb aan NFSU2 veel meer plezier gehad, ook al vond ik het politiegedeelte heel cool. Vooral de Catch-up mode die niet uitgezet kon worden vond ik één heel groot minpuntNeed for Speed: Most Wanted
noobquote:Op zondag 25 december 2005 22:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lame
Noobvraag - Wat is catch up?
Zorgt ervoor dat wanneer tegenstanders (ver) achterliggen ze sneller gaan rijden, en wanneer jij achterligt tegenstanders langzamer gaan rijden. Is een systeem dat er voor moet zorgen dat je altijd een uitdaging kan vinden in races, maar ik vind het maar een kutsysteem.quote:Op zondag 25 december 2005 22:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lame
Noobvraag - Wat is catch up?
praktijk voorbeelden:quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat wanneer tegenstanders (ver) achterliggen ze sneller gaan rijden, en wanneer jij achterligt tegenstanders langzamer gaan rijden. Is een systeem dat er voor moet zorgen dat je altijd een uitdaging kan vinden in races, maar ik vind het maar een kutsysteem.
Altijd fijn, die catchup modequote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
praktijk voorbeelden:
je rijdt 2e 3e 4e enz en tegenstander voor je vol op de rem op onnodig plaatsen![]()
of je rijdt 1e op je max!, tegenstanders achter je in mindere wagens halen je zo bij![]()
Whehehe, die is gaafquote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
diezelfde catch-up mode was in nfsUG 1 en 2 afschuwelijk, in MW valt het wat mee![]()
trouwens zit er een bug in het spel volgens mij:
Als je in je carriere een pink slip niet hebt gewonnen, geen nood want die auto kan je alsnog halen.
Doe een LAN game en kies die auto die je moet hebben. (kan volgens mij alleen van de tegenstanders waarvan je al gewonnen hebt in die blackist) Na de race staat deze in je garage![]()
Gewoon even je video drivers opnieuw installeren.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Boink het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/12/35904162958-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb sinds kort dit probleem
Laatste catalyst drivers voor radeon 9600 pro met winxp.
Heeft to 1 week geleden perfect gedraaid
Iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |