quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gewoon de gezellige mensen omarmen en de rest negeren....![]()
bier drinken??? ik doe meequote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Bartoli het volgende:
en roel gaat zijn favo bezigheid weer uitoefenen
Ik begrijp je hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn![]()
Krijg de neiging om maar even wat anders te gaan doen.... terwijl ik het met de meesten hier het toch heel gezellie heb.
* CartWOman geeft flugel een stevige knuffel!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach gossie, de zenuwen gaan m parten spelen. Ik vind het wel gaaf hoor, die zenuwen bij iedereen!!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is beetje misselijk, dus neemt een kopje thee
Heel goed beschrevenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor.
Iedereen hier heeft het recht om negatieve en poitieve meningen over bewoners te posten.
Het gaat puur om de manier waaróp, en vervolgens persoonlijk te worden is al helemaal not done.
vond het vannacht wel gezellig, maar dat is meestal zo, onzin afwisselen met meningen en alhoewel velen een C'tje achter hun naam hadden staan (Melke, Henk en Wup niet) kwam er toch een vrij geciviliceerde discussie uit. Vind het zowieso eigenlijk 's nachts gezelliger op de SCquote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen komende week nog wel beschikbaar moeten zijn om her en der op te draven denk ik. Fotoshoots, interviews etc.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch hoop ik stiekum dat het nog een week gaat duren, want toen ik voor de "Chantal-date"er was, werd me gevraagd of ik beschikbaar was tot 29 december...
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef White_Pearl het volgende:
Roel wat zijn je hobbies : nou erg veel hoor, maar ik slaap meestal,
dus kom er eigenlijk nooit aan toe
Neen!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand die Joost al eens 5 minuten zijn mond zien dicht houden als er andere mensen in de buur waren?
Eventueel in het huis werd er bij gezegd, dus afgesloten van de buitenwereld...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen komende week nog wel beschikbaar moeten zijn om her en der op te draven denk ik. Fotoshoots, interviews etc.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Troel het volgende:
Bij Lieskes ouders thuis hangen al idioot veel ballonnen in de woonkamer.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen komende week nog wel beschikbaar moeten zijn om her en der op te draven denk ik. Fotoshoots, interviews etc.
is toch steeds zo geweest meen ik??quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Precies. Ze weten gewoon niet van die halve naaktuitzendingen af. En volgens mij is het ook niet de bedoeling dat de bewoners naakt gefilmd worden.
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef Troel het volgende:
Bij Lieskes ouders thuis hangen al idioot veel ballonnen in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |