Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net of dat irl niet is gebeurd?
En dat er dan ook nog mensen zijn die dáár naar kijken...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net of dat irl niet is gebeurd?
Dude...dit is minder erg dan een paar weken opgesloten zitten in een huis.
Dat zegt dan meer iets over jou dan over yvonne.quote:
Ik heb zo mijn mening over haar jaquote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer iets over jou dan over yvonne.
Ah. Stom kutdictee, allemaal woorden die normale mensen echt nooit in de mond nemen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Normale mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah. Stom kutdictee, allemaal woorden die normale mensen echt nooit in de mond nemen.
Die wordt gestaafd door...ja, wat eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn mening over haar ja.
Door die om en nabij 120.000 posts van d'r. Genoeg materiaal dusquote:Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die wordt gestaafd door...ja, wat eigenlijk?
Precies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah. Stom kutdictee, allemaal woorden die normale mensen echt nooit in de mond nemen.
Wat jij wil, Beev. Wat jij wil...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Door die om en nabij 120.000 posts van d'r. Genoeg materiaal dus.
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat jij wil, Beev. Wat jij wil...
En door zulke dingen denk je dat zij haar zoon irl niet feliciteert?
Onze favoriete zeekoe over Jan-Peter.quote:Voor PvdA-Kamerlid Sharon Dijksma gaat het om een subtiele verandering in het uiterlijk. „Het is wel beter”, aldus de sociaal-democrate.
Wat beschik je toch ook over een puike mensenkennis.quote:
Een ontluikende romance?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Onze favoriete zeekoe over Jan-Peter..
Ik noemde 'dat' ooit een nijlpaardquote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Onze favoriete zeekoe over Jan-Peter..
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat beschik je toch ook over een puike mensenkennis.
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat beschik je toch ook over een puike mensenkennis.
quote:
Hoe kom je in godsnaam zó snel aan die quote?!?!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik noemde 'dat' ooit een nijlpaard
Dat eerste, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
.
.
Heb je al je gevatte opmerkingen in handige links opgeslagen of ben je gewoon sociaal gestoord, trouwens?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |