dan hadden ze de camera ook op de slaapkamer met de bewoners kunnen laten staanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Yez het volgende:
[..]
Wel als het de bedoeling is dat wij dat ook niet kunnen zien...![]()
It's, in your hands fok!ker!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
nog 294 posts en ik zit aan 15.000 posts in totaal. Red ik dat nog voor de dag om is ?
HAhaha dacht ik ff snel!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik vond hem wel trekjes weghebben van GJ
Hmm ja.. dat is waar..quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hadden ze de camera ook op de slaapkamer met de bewoners kunnen laten staan
nope.. we zagen een notaris-achtig figuur waarvan we vermoeden dat Hummie hem nu al opsluit en we zagen dat enge mens met de koffer van joost wegrennen.. al het andere is speculerenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Sassefras het volgende:
nou, we weten dus niets?? we zagen niet wat er met de koffer gebeurd is?
Ze at wel ietwat onsmakelijk inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=
Zo, nu eerst even een bakkie Chips
Ja idd. Ik denk dat ze ons gewoon nieuwsgierig willen maken...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hadden ze de camera ook op de slaapkamer met de bewoners kunnen laten staan
Een erge verkoudheid vijnzen en met je zakdoek voor je gezicht het pand uitrennenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
weet je wat het allerlulligste is....... Ik kan vanavond de live uitzending niet zien...... waarschijnlijk niet. Of ik moet mijn afscheidsborrel op het werk om 19.30 verlaten...
hmmm, half 8 is best netjes..
wat zouden jullie doen???
Als een gek naar huis om half 8 natuurlijk!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
weet je wat het allerlulligste is....... Ik kan vanavond de live uitzending niet zien...... waarschijnlijk niet. Of ik moet mijn afscheidsborrel op het werk om 19.30 verlaten...
Tis je eigen afscheidquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
ze zijn aan het testen hoe levendig onze fantasie is......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat ze ons gewoon nieuwsgierig willen maken...
Dan had je op alle 4 streams de tuin gezien hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Yez het volgende:
[..]
Wel als het de bedoeling is dat wij dat ook niet kunnen zien...![]()
DE FINALE kijken natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
ja mijn eigen afscheid.... surprise borrel hoor ik net.......quote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis je eigen afscheidDat is een tikkie lullig dan ja.. Hangt er vanaf hoelaat de borrel begint denk ik
Maar het was wel allemaal heel plotseling.. zo'n foto heeft toch geen haast denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan had je op alle 4 streams de tuin gezien hoor
Naja ik weet het niet, enige logische optie tot nu toe is m.i. dat er iemand met de 4 koffers op de foto moest
Gewoon opnemen die zooi en pas morgen kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Sassefras het volgende:
spannend!!!!!!!
Op het gebied van complottheorieen kan niemand tippen aan de Fok!kers.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ze zijn aan het testen hoe levendig onze fantasie is......
t is Mijn... -veel succes met je nieuwe baan- borrelquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
DE FINALE kijken natuurlijkKerstborrels komen er nog wel vaker
![]()
Dat noem ik pas echt een anti-climax dan... een surpriseparty waar je niet op zit te wachtenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja mijn eigen afscheid.... surprise borrel hoor ik net.......
de borrel begint om 18.00-18:30........
naja dan hadden ze me maar eerder moeten informeren, dan had ik de video in kunnen stellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |