abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:37:06 #301
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_34642677
Ik heb een vraagje over deze kabel/adapter met bijbehorende tekst:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
ADA-DVI-2-DVICMP (ADA-DVI-2DVICMP):
DVI to DVI and Component video adapter. When the DVI male is used with a source device, digital and analog capabilities are source dependant.
Price: $39.00 Add-to Cart
Mijn DVD speler heeft een component video -> DVI kabel. Die zit nu op mijn Philips 82CM LCD HD Ready TV. Ik Kijk er films op met Progressive Scan. Nu wil ik ook deze PS2 component video kabel op mijn TV ipv RGB:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hoewel er in de omschrijving van bovenste duidelijk staat "Component Video Adapter" vraag ik mij TOCH af of het nou wel hetzelfde is, gezien het kleine kleurverschil in één van de drie plugjes. Groen op die van de PS2 en mijn DVD speler en lichtblauw op die van de Adapter.

Aangezien mijn TV alleen één ingang heeft (nl. DVI) voor HD/Progressive Scan doeleinden is mijn vraag: Kan ik met deze adapter zowel mijn DVD speler als mijn PS2 aansluiten op mijn ene DVI ingang op mijn TV met deze schijnbaar geweldige twee-vliegen-in-één-klap adapter? Iemand?
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop