abonnement Unibet Coolblue
pi_33330779
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Dus jij vind dat ok
sukkels die sms'en geld afhandig maken sta ik wel achter ja. Ik heb geen hoge pet op van die debielen die lopen te sms'en en te bellen voor een stel paupers die ze totaal niet kennen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 december 2005 @ 00:26:00 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33330830
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

sukkels die sms'en geld afhandig maken sta ik wel achter ja. Ik heb geen hoge pet op van die debielen die lopen te sms'en en te bellen voor een stel paupers die ze totaal niet kennen.
ja das waar, maar ik vind wel dat je het eerlijk moet spelen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_33330864
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ja das waar, maar ik vind wel dat je het eerlijk moet spelen
Ach een paar van die simpele zielen die hun hele minimum loon op bellen en sms'en omdat ze denken dat ze invloed uit kunnen oefenen daar moet ik alleen maar om lachen. Is een beetje voor de simpele mensen en die hebben nu nog niet in de gaten dat ze zijn genaaid. I love it
pi_33331043
Ook opmerkelijk: nu komt de stand opeens WEL grotendeels overeen met de Talpa-poll. Arme Menno, je bent genaaid jongen...
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 december 2005 @ 00:36:02 #30
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33331108
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach een paar van die simpele zielen die hun hele minimum loon op bellen en sms'en omdat ze denken dat ze invloed uit kunnen oefenen daar moet ik alleen maar om lachen. Is een beetje voor de simpele mensen en die hebben nu nog niet in de gaten dat ze zijn genaaid. I love it
is zielig
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 23 december 2005 @ 03:15:56 #31
691 luciano
ondertitelloos
pi_33334688
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef schatje het volgende:
Gert-Jan lult gewoon zwaar uit zijn nek. Het gaat er wel eerlijk aan toe.
En IK ben Elvis Presley , en ik ben nog springlevend hoor !
pi_33335436
quote:
Notaris: Joost eerlijke winnaar

door Wilma Nanninga

AALSMEER, vrijdag
Joost is de eerlijke winnaar geworden van de vijfde editie van Big Brother.
Onder het toeziend oog van Telegraaf-notaris mr. Aart Barkey Wolf vond gisteravond de bloedstollende eindronde plaats.


• Namens De Telegraaf controleert notaris mr. Aart Barkey Wolf (tweede van rechts) de binnenkomende stemmen in de finale van Big Brother

Mr. Barkey Wolf stelde vast dat de stemmingen volkomen eerlijk zijn verlopen. De notaris, partner bij Houthoff Buruma, die vorig jaar de Idols-finale controleerde, zag honderdduizenden sms’jes en telefoontjes binnenkomen van de verschillende providers.
„Het stemmen is volkomen transparant. Het systeem is helder en alles verloopt eerlijk”, aldus de notaris. Joost gaat naar huis met 262.500 euro.
bron
pi_33335441
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 06:14 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Nu heeft Joost eerlijk gewonnen, en bedankt he GJ

-edit- Ook namens APK

[ Bericht 13% gewijzigd door PC eend op 23-12-2005 06:52:31 ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_33335450
Opvallend was dat er geen grote verschuivingen waren en dat de tussenstanden vrijwel exact hetzelfde bleven. Misschien moeten ze daarom volgend jaar maar geen tussenstanden van de maandag en woensdag meer laten zien. Dan komt het geloofwaardiger over.
pi_33335458
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 06:20 schreef schatje het volgende:
Opvallend was dat er geen grote verschuivingen waren en dat de tussenstanden vrijwel exact hetzelfde bleven. Misschien moeten ze daarom volgend jaar maar geen tussenstanden van de maandag en woensdag meer laten zien. Dan komt het geloofwaardiger over.
Ja maar wel minder bellers he
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_33336309
De standen kwamen nu ook overeen met alle polls op het internet.
pi_33336373
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 08:57 schreef Dropkick het volgende:
De standen kwamen nu ook overeen met alle polls op het internet.
Inderdaad en dat was ook voor het eerst. Verder zag je net zoals bij Expeditie Robinson dat de verschillende tussenstanden nauwelijks meer uiteenliepen.

Dat was bij de vorige live-uitzendingen toch wel iets anders.. Joost mag dan de terechte winnaar van de finale zijn, de vraag is of hij uberhaupt in de finale gezeten had als de andere stemmingen ook eerlijk waren verlopen. Linda had bijv ook zeker de finale kunnen halen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33336457
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Inderdaad en dat was ook voor het eerst. Verder zag je net zoals bij Expeditie Robinson dat de verschillende tussenstanden nauwelijks meer uiteenliepen.

Dat was bij de vorige live-uitzendingen toch wel iets anders.. Joost mag dan de terechte winnaar van de finale zijn, de vraag is of hij uberhaupt in de finale gezeten had als de andere stemmingen ook eerlijk waren verlopen. Linda had bijv ook zeker de finale kunnen halen.
Menno had er langer in kunnen zitten,Rob had er al eerder uitgelegen met het stemmen of hij mocht blijven ofniet.En ik blijf mijn vraagtekens zetten bij de exit van Dido,ik ben echt benieuwd wat er allemaal is besproken toen ze naar de dbk moest voor de vuurkorfopdracht.
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:06:21 #39
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33339869
Jaja die stemming verliep keurig netjes gisteravond. Geen rare schommelingen, een enorm contrast met de eerdere stemmingen. Dat op zich is al zooo onnozel gedaan weer...

Ik bedoel geef die Telegraaf-figuur twee ton, en laat de boel zoals gewoonlijk lekker fluctueren.
Eerst Lieske 80%, de volgende ronde alle vier 25%, daarna Ing, nèt niet, op 0,0001 % na; Lieske eruit, van 80 gedaald naar 6,2 in 'n klein uurtje, om te eindigen met Joost 51 en Roel 49 oeps, heeft die notaris tòch misschien wat snoepgeld gehad?

Dat ze de boel bedonderen is al erg genoeg (doet me denken aan wielrenners die betrapt worden: terwijl je het wéét, voel je je tòch zwaar belazerd), maar die hypocrisie hè, dat is het erge.
'Beam me up Scotty'
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:19:16 #40
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33340162
Trouwens, terwijl ik aan het kijken was wat "HaloII" allemaal heeft gepost hier, zag ik dat ie onze eigen Scan even in het voorbijgaan een niet-zo-goed-volgbare veeg uit de pan gaf.
Nou kon ik GJ altijd best goed lijen (behalve als ie begon over 'bedwijven'), maar nu blijkt het toch een best vervelend, en waarschl. rancuneus mannetje (vlgs. mij was Scan niet zo kapot van hem) te zijn. Foei toch, GJ! Je bent gewoon een ouwe lurker. Zorg nou maar gewoon dat je Tonnekreek ontmaskert, dan word je misschien weer een fijne knul.
'Beam me up Scotty'
pi_33340279
Slimme zet van Endemol om een pact te sluiten met de Telegraaf en Gert-Jan daarmee buitenspel te zetten. Het blijft natuurlijk ook iemand die niet het toonbeeld van stabiliteit is. Ik denk dat het de bedoeling is geweest om Gert-Jan daar op te pakken. Met het doel dat hij afziet van de rechtszaak. Ik ben daarom benieuwd wat zijn zet nu zal zijn.
pi_33340310
Mooi heh ik zei het toch: Ze laten even een computerschermpje zien , zetten daar een oude stoffige notaris achter en het is allemaal goed

Het mooie is dat al die klagers er pas achter kwamen rond het einde van BB(ipv van 15 jaar geleden tijdens de CallTV).
Volgend jaar kan het geintje weer helemaal op nieuw beginnen, want dan zijn al die sms-ende leeghoofden het allang weer vergeten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:29:54 #43
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33340400
en voor alle stemmers op Roel (49%) hun favoriet zo te kakken zetten, terwijl hij bij meer banken geld in het laatje van talpa heeft gebracht.... Sjiek einde hoor
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:32:58 #44
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_33340472
Het bewijs van, "het laten zien van een niet automatich updatend exel bestandje" op TV heeft mij toch wel weer een kosterlijke avond bezorgt.
Nu moet ik BB aanklagen voor het ongwenst in mijn broek piesen
pi_33340638
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Het bewijs van, "het laten zien van een niet automatich updatend exel bestandje" op TV heeft mij toch wel weer een kosterlijke avond bezorgt.
Nu moet ik BB aanklagen voor het ongwenst in mijn broek piesen
Al laten ze me een paar supersonische database queries zien, dat heeft voor mij netzoveel waarde als een excel betandje
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:40:10 #46
798 voyeur
bemoeit zich
pi_33342137
Weet iemand nog hoe die tussenstanden verliepen bij de finale avonden van de vorige BB's? Waren die net zo grillig als bij de normale uitzendingen?
Here we are now, entertain us.
pi_33342274
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef voyeur het volgende:
Weet iemand nog hoe die tussenstanden verliepen bij de finale avonden van de vorige BB's? Waren die net zo grillig als bij de normale uitzendingen?
Ik weet het niet meer, maar ik weet wel dat zeker bij BB3 ik heel zeker wist dat er met de stemmen werd gerommeld, dat het niet klopte.

Ik ben bang dat ik de exacte gebeurtenissen het heb verdrongen was té erg
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:49:22 #48
798 voyeur
bemoeit zich
pi_33342405
Toen ik BB nog leuk vond werd ik altijd gezellig dronken met een stel vrienden bij de finale, dus die exacte tussenstanden zijn steeds aan mij verloren gegaan, maar er loopt vast nog wel iemand rond die dat nog zo kan reproduceren.
Here we are now, entertain us.
pi_33342716
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Al laten ze me een paar supersonische database queries zien, dat heeft voor mij netzoveel waarde als een excel betandje
En dit soort reacties laat alleen maar zien dat Endemol controles kan laten uitvoeren tot ze blauw zien, azijnpissers die zich er niet bij willen neerleggen houd je toch.

Hoe moeilijk is het nou om te accepteren dat de stemmingen gewoon kloppen?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 14:03:37 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33342849
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:24 schreef schatje het volgende:
Slimme zet van Endemol om een pact te sluiten met de Telegraaf en Gert-Jan daarmee buitenspel te zetten.
Die slimme zet heeft Joost iig 262.500 ¤ opgeleverd die anders bij Roel terecht gekomen waren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')