BB zit er weer op.
Die gekke’JOSTIFLIP” Joost, Onzekere, maar toch wel leuke gekke Ingrid, Studentenmeisje Lieske, Krakertje Roel, Deze 4 vormden de finale. Met Joost de Josti als uiteindelijke winnaar, ik kan er wel mee leven.
En verder natuurlijk niet te vergeten de Icequeen Dido, Dido-kloon Nathalie. Mankpoot en kastpsychopaat Rob, ‘GNAGNA’ Chantal, de arme alleen in de groep staande Menno, feestbeest Linda, en de kort van stof zijnde Ralph, en als eerste verliezer Rikkert. Echter er was 1 hele groot fout in deze BB de zwangere Tanja, als ik de bevalling had willen zien, kijk ik wel naar dat programma. Daarvoor stem ik niet af op BB. Kan voor haar en de kleine Josc alleen maar hopen dat dat ze de kleine meid een gelukkig thuis kan geven.
De finale is voorbij…. En wat een rare finale was het dit jaar. Winnaar Joost al onthaald, verliezer Roel nog in het huis… Tijdens de aftiteling mochten we nog net zien hoe ook hij het huis verliet.
Het is over en uit, echt afgelopen….
Ik blijf dat vreemde lege gevoel maar houden wat zich van me meester heeft gemaakt na de finale. Geen streams meer, niks meer om echt over te discussiëren hier. Wat nu….
In een klap het besef dat het je de laatste maanden wel erg heeft bezig gehouden. En dan eigenlijk nog niet eens door BB zelf. Zonder Fok had ik deze keer BB niet uitgezeten. Fok was de welkome afleiding op de dooie momenten, de users hier. Gekke users, lieve, uers, users met een grote mond, maar allemaal op hun eigen manier hoorden ze hier thuis. Allemaal waren ze hier met maar 1 reden, samen praten over wat je bezighoudt, BB…. Allemaal mensen met wie je in die tijd een band hebt opgebouwd. Users die je (bijna) elke dag wel even zag. Dat gemeenschappelijke valt ineens weg, wat nu? Ieder gaat straks weer z’n eigen weg, de een zal je tussendoor nog tegenkomen en spreken. De ander niet en zie je misschien weer hier verschijnen tijden een eventuele BB6.
Ik zal ze zomaar niet vergeten alle leuke en lieve momenten hier op het forum. Ik neem zomaar een kleine greep. Het user servival spel, het hield een aantal van ons lekker bezig tijdens de saaie momenten. De grote monden van APK en bommie, de kusjes van beertje, onze notaris cuall (die haar janden meer dan vol had om dat zooitje ongeregeld in het gareel te houdn) het hoorde er allemaal bij. Die gekke flugel die zelfs als ze weg was voor haar werk even dagelijks haar stem uit kwam brengen, gewoon geweldig om te zien.
Dan natuurlijk ook nog “de nacht van cuall” op weg naar de 1000. Het was een lange nacht, het was een erg korte nachtrust, maar het was het allemaal meer dan waard. Want wat een opening voor de 1000e was het uiteindelijk.
En niet te vergeten “de naad van Nath” geweldige timing van onze eigen ForeverBlue
De lieve meelevende reacties toen m'n kleine meid even erg ziek werd en het niet zo lekker ging. De mensen die gelijk met goede raad op de proppen kwamen. Een voor een nog hartstikke bedankt.
Maar ook de mindere dingen, het opstappen van Scan na de discussies.
Kwam hier egens in september als newbie per toeval binnenwaaien. Vond het vanaf dag 1 hier leuk vertoeven.
De vaak grandioze fakes, de leuke stats. M-en-A en alle anderen met hun grandioze streamverslagen, wat een werk hebben ze geleverd. Muerte, FB en nog vele andere, bedankt voor de vaak leuke caps (hopelijk is er bij de volgende BB inmiddels een medicijn gevonden tegen het dubbele capvirus). Het goeie werk van de mods. De leuke filmpjes van PC-eend. Allemaal redenen waarom het hier leuk was tijdens BB. Daarvoor "HULDE"
De die-hards. Ik ga ze stuk voor stuk missen. Lovebear, cuall, teamlead, M-en-A, gekke bommie, demins, flugel, CartWoman, WickedAngel, FB, Muerte, Manu en vele anderen… Iedereen bedankt voor de leuke tijd hier.
Allemaal fijne feestdagen en hopelijk tot snel weer ziens (tijdens BB hotel wellicht)
[ Bericht 1% gewijzigd door Snaptnix op 24-12-2005 16:56:57 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.