Zoals jij het beschrijft..... ik welquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef demins het volgende:
[..]
Roel noemt dat toch met twee matties gaan meten? (De lol daarvan zie ik ook niet in, hoor)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaag de finale en het 1000e topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede morgen Peterquote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaag de finale en het 1000e topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt je teveel laten beïnvloeden door Lolita Lieske .quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik dacht nu wordt het keihard doortypen voor de 1000...lekker spannend! maar nee hoor, piece a cake.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef essie05 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaah doe jij es lollig zeg.
Dat is het ergste ramp secnario tot nu toe, buiten dat JoostLieske BB gaat winnen dat is mogelijk nog erger.
quote:
Haai Peter.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Bocajquote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
100 ste?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb Ingrid alleen maar duidelijke en verstandige en vrolijke taal horen uiten.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef avonne het volgende:
Nog een paar dingen die ik op de valreep wou zeggen...
1. De laatste weken kan Ingrid volledige zinnen spreken. En nog verstaanbaar ook.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef Sjet het volgende:
Goeiemorgen Avonne, Essie, Peter en F4ithom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand heeft gelijk, alleen vanuit zijn eigen perceptiequote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb Ingrid alleen maar duidelijke en verstandige en vrolijke taal horen uiten.
En aangezien ik objectief kan oordelen omdat ik BB het kortst volg van allemaal hier, heb ik gelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mazzelaar! Ik moet werken vanavondquote:Op donderdag 22 december 2005 10:52 schreef Sanne het volgende:
Laatste dag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar vanavond naar de finale en het eindfeest!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maak me helemaal geen zorgen over het wel of niet halen van de 1000. Wel ove het tijdstip en gun cuall oook nog wel wat rust voor de finaleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ga ik winnen !quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef demins het volgende:
Dat brengt ons bij de volgende tussenstand:
Arneaux 11.00
Avonne 12.40
Demins 14.30
Ik was Lolita even vergeten maar dankzij jou weet ik weer waar die nachtmerries vandaan kwamenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je hebt je teveel laten beïnvloeden door Lolita Lieske .om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een zenuwentoestand, nu al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall, lieve bikkel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is je gegund hoor, straks. En ik denk dat iedereen dit kan onderschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop