Hai avonnequote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef avonne het volgende:
12.40 uur wordt het
goedemorgen, allerzijds
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
Goedemorgen, deze laatste morgen, allemaal.
Wat gaan jullie snel zeg...niet bij te houden.Wie maaktte zich eigenlijk de meeste zorgen over het niet halen van de 1000?
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrongquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg...niet bij te houden.Wie maaktte zich eigenlijk de meeste zorgen over het niet halen van de 1000?
Maak me helemaal geen zorgen over het wel of niet halen van de 1000. Wel ove het tijdstip en gun cuall oook nog wel wat rust voor de finalequote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
We kunnen het nog steeds niet halen als Fok! down gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrong![]()
We hebben dat ook wel heeeeel erg hard gewerkt vannacht om zover te komenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrong![]()
* I_doubt : 12:50 (met een marge van 40 minutenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef demins het volgende:
Dat brengt ons bij de volgende tussenstand:
Arneaux 11.00
Avonne 12.40
Demins 14.30
Ja lijkt mij ook een rare gewaarwording hoor, je hebt er toch een boel liggen. Zal ook wel heel veilig hebben gevoeld, helemaal zonder zorgen en verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Lijkt me heel erg raar voor de bewoners... Zo'n laatste dag, alles inpakken en weten dat je nooit meer zult slapen in het huis...
Zo'n beetje het gevoel wat je krijgt als je gaat verhuizen. Nog even rondkijken, de brok in je keel onderdrukken. De laatste tassen om je schouders hangen, nog even mijmerend iedere kamer in je opnemen. Diep ademhalen en de deur achter je dichttrekken........
Spontaan emotioneel word.
Inderdaad zeg. Ik dacht nu wordt het keihard doortypen voor de 1000...lekker spannend! maar nee hoor, piece a cake.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding] F4iTH[afbeelding]
Je hebt al een heleboel gemist. Maar dat is allemaal in te halen.![]()
100 ste?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef essie05 het volgende:
Ik blijf errug benieuwd wie de 100ste gaat openen.Maar meemaken zal ik dat nog vandaag.
Etentje gaat helaas nog steeds door vanavond dus ik kan de live niet zien.![]()
Precies, ik heb er lamme vingers vanquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We hebben dat ook wel heeeeel erg hard gewerkt vannacht om zover te komen![]()
Waaaaaaaaaaaaah doe jij es lollig zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We kunnen het nog steeds niet halen als Fok! down gaat![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef F4iTH het volgende:
wow, wat een ontvangst...krijg het er helemaal warm van.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |