Nou ik heb het niet heel goed bekeken, het bewoog niet meer, maar het zag er pertinent niet uit als kattenbrokjesquote:
Roel noemt dat toch met twee matties gaan meten? (De lol daarvan zie ik ook niet in, hoor)quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik was en ben geen Roel fan![]()
Nooit geweest. Vond 'm bij vlagen wat leuker als in de 'Dido-periode', maar niet geweldig. Heb verder ook niet echt een hekel aan hem. Behalve als hij zo belachelijk jaloers doet en met 2 maten gaat meten![]()
De verschrikkelijke vrouw is aan het werk: CW is not amusedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Als de jury dat maar goedkeurt...![]()
cuallquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet heel goed bekeken, het bewoog niet meer, maar het zag er pertinent niet uit als kattenbrokjes![]()
Goeiemorgen lieve F4iTHquote:
Hai avonnequote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef avonne het volgende:
12.40 uur wordt het
goedemorgen, allerzijds
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
Goedemorgen, deze laatste morgen, allemaal.
Wat gaan jullie snel zeg...niet bij te houden.Wie maaktte zich eigenlijk de meeste zorgen over het niet halen van de 1000?
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrongquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg...niet bij te houden.Wie maaktte zich eigenlijk de meeste zorgen over het niet halen van de 1000?
Maak me helemaal geen zorgen over het wel of niet halen van de 1000. Wel ove het tijdstip en gun cuall oook nog wel wat rust voor de finalequote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
We kunnen het nog steeds niet halen als Fok! down gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |