Nou ik heb het niet heel goed bekeken, het bewoog niet meer, maar het zag er pertinent niet uit als kattenbrokjesquote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch geen muis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel noemt dat toch met twee matties gaan meten? (De lol daarvan zie ik ook niet in, hoor)quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik was en ben geen Roel fanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nooit geweest. Vond 'm bij vlagen wat leuker als in de 'Dido-periode', maar niet geweldig. Heb verder ook niet echt een hekel aan hem. Behalve als hij zo belachelijk jaloers doet en met 2 maten gaat metenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zij wel twee hele grotequote:
Hai Snaptnixquote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De verschrikkelijke vrouw is aan het werk: CW is not amusedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Als de jury dat maar goedkeurt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cuallquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet heel goed bekeken, het bewoog niet meer, maar het zag er pertinent niet uit als kattenbrokjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef F4iTH het volgende:
Goeiemoggûhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
998 alweer....woohooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorgenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef F4iTH het volgende:
Goeiemoggûhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
998 alweer....woohooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goeiemorgen lieve F4iTHquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hai avonnequote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef avonne het volgende:
12.40 uur wordt het
goedemorgen, allerzijds
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Goedemorgen, deze laatste morgen, allemaal.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat gaan jullie snel zeg...niet bij te houden.Wie maaktte zich eigenlijk de meeste zorgen over het niet halen van de 1000?
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrongquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Goedemorgen, deze laatste morgen, allemaal.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat gaan jullie snel zeg...niet bij te houden.Wie maaktte zich eigenlijk de meeste zorgen over het niet halen van de 1000?
* spontaan schouder aanbiedt *quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
<knip>
Spontaan emotioneel word.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak me helemaal geen zorgen over het wel of niet halen van de 1000. Wel ove het tijdstip en gun cuall oook nog wel wat rust voor de finalequote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef essie05 het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef F4iTH het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
We kunnen het nog steeds niet halen als Fok! down gaatquote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik meldde geloof ik nog als feit dat we het niet zouden gaan halen voor de finale, Boy was i wrongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop