Ik heb niet die prijsvraag gewonnen hoor. Ik mag met iemand mee.quote:
goedemorgen debuurvrouwquote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yeah!![]()
een mede-roelfan...
mogge!![]()
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 22 december 2005 10:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb niet die prijsvraag gewonnen hoor. Ik mag met iemand mee.
quote:
zoiets ja.....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, beetje dom van Roel...
Het is net zoiets als JIJ bent alles voor mij en dan gaan chancen met iemand anders op een rave- feest...
Toch geen muis?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef cuall het volgende:
Jongens ik moet even hier de vloer dweilen, mijn kat, legt hier iets neer wat er echt niet hoort te liggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef cuall het volgende:
Jongens ik moet even hier de vloer dweilen, mijn kat, legt hier iets neer wat er echt niet hoort te liggen![]()
![]()
Ik hoop ook dat Ingrid wint!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
Overigens hoop ik dat Ingrid wint. De rest gun ik t niet. En voor mijn gevoel is Ingrid nog het meest 'haarzelf' geweest. Ook heeft ze de minste hulp van buitenaf gekregen imo.
Doen we het gewoon even wat kalmer aanquote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik zeg 11:00..quote:Op donderdag 22 december 2005 10:58 schreef demins het volgende:
Zullen we poolen over het tijdstip dat SC1000 wordt geopend?
Wie er het dichtste bij zit mag SC2000 openen! Kissa heeft de laatste pool hier gewonnen (of bij de Servival, dat weet ik niet meer, ben een beetje in de war).
Demins 14.30 uur
Ik dacht aan deze :quote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Niet zo blozen
Het komt allemaal goed
Ingrid wint, want de letter I komt als eerste, daarna Josti, Lolita Lieske en Roel.
Ik was en ben geen Roel fanquote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef bb-millie het volgende:
[..]
En daar gaat de laatste Roelfan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze :
I'll tell you why boy
I'm looking for a shy boy,
Just try boy, you're such a shy boy
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |