Of heb je je ogen uitgespoeld???quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Dropkick het volgende:
Wat hebben ze met de cameras gedaan?Alles lijkt ineens scherper hier.
yeah!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem nog niet gehad en alleen geoefend...
Misschien wordt je langzaam nuchter!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Dropkick het volgende:
Hogere bandbreedte gekregen?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Dropkick het volgende:
Ik heb een natuurlijke afkeer van hem gekregen..quote:
Dat zal het denk ik zijn,ik ga maar eens slapen.Cuall succes met de 1000e.Maak er wat van.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien wordt je langzaam nuchter!![]()
Ai MissXquote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef MissX het volgende:
Hebben ze de 50 000 euro opdracht nou gehad gister? Ik kan alleen maar terugvinden dat ze moesten oefenen, maar niet of ze hem daadwerkelijk al gehad hebben en gehaald of niet.
Vanavond tijdens de uitzending...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie je zo'n bb medewerkster naar Hummie lopen: Hummie, Hummie er heeft iemand Muis gesmst...
Hummie: Daar gaan we wat mee doen meisje...
Ja, beetje dom van Roel...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke afkeer van hem gekregen..
Als hij zegt dat hij zijn vriendin op een pilaar zet en aanbidt en dat ze dan tevreden moet zijn, want ze heeft niets te mopperen, dan krijgen ik een onweerstaanbare neiging om hem met zijn kop in een emmer water te duwen. Gelukkig sterft dit soort figuren vanzelf uit.![]()
Vandaag begroet ik iedereen persoonlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem nog niet gehad en alleen geoefend...
Heeft 'ie dat gezegt??quote:Op donderdag 22 december 2005 10:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke afkeer van hem gekregen..
Als hij zegt dat hij zijn vriendin op een pilaar zet en aanbidt en dat ze dan tevreden moet zijn, want ze heeft niets te mopperen
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vanavond tijdens de uitzending...
Bridget: "Zeg Ruud, wist jij dat er mensen op de BB huis-muis gestemd hebben?"
Ruud: "Waarom geven we dat beestje niet een kans?" SMS 'muis' naar 1010 of bel 0909-0305.
En dan denken veel kijkers: Flikker maar op met die lamzakken in het huis, die gun ik dat geld eigenlijk geen van allen. Dus muis wint.
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Dat zal het denk ik zijn,ik ga maar eens slapen.Cuall succes met de 1000e.Maak er wat van.
hopelijk begint Roel zometeen wel alvast met een biertje. anders heeft ie geen vaste handquote:Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ai MissX![]()
Nee gisteren was het alleen maar oefenen. Ik weet niet wanneer ze die opdracht precies krijgen, maar ik hoop tijdens de live, dan zijn ze zo nerveus als wat![]()
Goedemorgen cuallquote:Op donderdag 22 december 2005 10:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Vandaag begroet ik iedereen persoonlijk![]()
Goede morgen VirtualPOM![]()
Goede morgen arneauxquote:Op donderdag 22 december 2005 10:50 schreef arneaux het volgende:
Goed. Als ik t goed begrijp is iedereen die eruit is gegaan er te vroeg uitgestemd, althans dat staat op de weblog.
Sannequote:Op donderdag 22 december 2005 10:52 schreef Sanne het volgende:
Laatste dag.
Maar vanavond naar de finale en het eindfeest!!
Ja ik ben failliet en moest kleiner.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Goede morgen arneaux![]()
Je avatar doet het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |