Jaaaaaahquote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het zou wel een enorme publiciteitsstunt zijnEn dan alle bewoners fijn naar huis sturen en het prijzengeld verdelen over dierenasiels
.
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het zou wel een enorme publiciteitsstunt zijnEn dan alle bewoners fijn naar huis sturen en het prijzengeld verdelen over dierenasiels
.
Ik heb nog niet gekeken, zal ik ff doenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:37 schreef demins het volgende:
Hey Cuall, puilt je mailboxje al uit van alle suggesties voor TT1000?
cuall@chello.nl was het toch? En iets met een salmiaklollie.
Of een luxueus muizenrusthuis op de Veluwe! Huize 'De val gemist'.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
.
Ja en dat de BB-muis dan later wordt opgebaard in hetzelfde museum als de domino-musquote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Of een luxueus muizenrusthuis op de Veluwe! Huize 'De val gemist'.
Zie je zo'n bb medewerkster naar Hummie lopen: Hummie, Hummie er heeft iemand Muis gesmst...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef DDuiveltje het volgende:
* DDuiveltje muis naar 1010 ge-sms't
Volgens mij hebben ze hem nog niet gehad en alleen geoefend...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef MissX het volgende:
Hebben ze de 50 000 euro opdracht nou gehad gister? Ik kan alleen maar terugvinden dat ze moesten oefenen, maar niet of ze hem daadwerkelijk al gehad hebben en gehaald of niet.
Zou vandaag moeten gebeuren: het kaartenhuisje bouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef MissX het volgende:
Hebben ze de 50 000 euro opdracht nou gehad gister? Ik kan alleen maar terugvinden dat ze moesten oefenen, maar niet of ze hem daadwerkelijk al gehad hebben en gehaald of niet.
Dan ben je gewoon een ENORME Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef I_doubt het volgende:
Roken tijdens het ontbijt met de anderen erbij.
Hoe asociaal kun je zijn?![]()
Daar ligt ook al het parade-paard!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en dat de BB-muis dan later wordt opgebaard in hetzelfde museum als de domino-mus![]()
Of heb je je ogen uitgespoeld???quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Dropkick het volgende:
Wat hebben ze met de cameras gedaan?Alles lijkt ineens scherper hier.
yeah!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem nog niet gehad en alleen geoefend...
Misschien wordt je langzaam nuchter!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Dropkick het volgende:
Wat hebben ze met de cameras gedaan?Alles lijkt ineens scherper hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |