Dat is precies waar ik bang voor ben.Ik snap in ieder geval nog wel een beetje waarom Joost door de kijkers als winnaar word gezien.Het is maar net hoe ze bewoners neerzetten in de uitzending.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Helaas kijken de meeste stemmers alleen de uitzendingen.. dus zelfs als alles eerlijk gaat is de kans groot dat wij het er niet mee eens zijn
Ja heb je helemaal gelijk in. Hummies lievertjes worden altijd het best neergezetquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens Sjet.Wij hebben in ieder geval een objectievere kijk op BB dan diegene die alleen de uitzendingen kijkt.Je word dan door BB een bepaalde kant uitgestuurd..
Relax ..dat doet Roel nu ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef F4iTH het volgende:
Roel vertel 's waar het echt over gaat, ik wil het weten.
Ik gok op een oprotpremie alsnog.
Damn ik ben nu al zenuwachtig.
Had ik echt niet verwacht.
gelukkig helpt dat niet altijdquote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in. Hummies lievertjes worden altijd het best neergezet![]()
Je maakt me errug nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 december 2005 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ja hij vertelde net niet de waarheid tegen Lieskequote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef F4iTH het volgende:
Roel vertel 's waar het echt over gaat, ik wil het weten.
Ik gok op een oprotpremie alsnog.
Damn ik ben nu al zenuwachtig.
Had ik echt niet verwacht.
Zelfs ALS Lieske eens een goede opmerking maakt... komt het in de uitzending als:quote:Op donderdag 22 december 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in. Hummies lievertjes worden altijd het best neergezet![]()
als dido het zou vragen zou hij wel helpen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef I_doubt het volgende:
Waarom helpt dat stuk asociaal vreten nou niet eens een keer![]()
En blijft hij maar op de bank liggen.
Ja je zou hem het liefst zo het huis uit meppenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef I_doubt het volgende:
Waarom helpt dat stuk asociaal vreten nou niet eens een keer![]()
En blijft hij maar op de bank liggen.
Nee, dus moet het wel om een serieuze vraag gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij vertelde net niet de waarheid tegen Lieske![]()
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef teamlead het volgende:Sjet en FB zitten erg op 1 lijn vandaag
Inderdaad: Roel is een 1dimensionaal karakter met twee kanten: alcohol van boven en sex van onderen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
als dido het zou vragen zou hij wel helpen hoor
Lolita Lieske heeft echt al te lang rond gehangen bij Vindicatquote:Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als het aanhoudt is overgeven soms wel relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |