Ga jij voor het uiterlijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef avonne het volgende:
Nog een paar dingen die ik op de valreep wou zeggen...
2. Ik wéét dat ze niet van elkaar zullen houden, maar ik vind, uiterlijk gezien, Lieske en Roel een ontzettend knap stel samen, heel mooi
Moggu CartWomanquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een zenuwentoestand, nu al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall, lieve bikkel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is je gegund hoor, straks. En ik denk dat iedereen dit kan onderschrijven.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk: sluit me naadloos aan bij de lieve wensen..quote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef avonne het volgende:
Nog een paar dingen die ik op de valreep wou zeggen...
1. De laatste weken kan Ingrid volledige zinnen spreken. En nog verstaanbaar ook.
2. Ik wéét dat ze niet van elkaar zullen houden, maar ik vind, uiterlijk gezien, Lieske en Roel een ontzettend knap stel samen, heel mooi
3. Ik mis Scanman01
4. Ik ga vanavond Lieske stemmen, al is het alleen maar omdat ik me recalcitrant voel. Niet dat het invloed heeft op de stemming, maar voor de spirit van het geheel
Goeiemorgen CWquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een zenuwentoestand, nu al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall, lieve bikkel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U vergist zich oh edele VirtualPOM,quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niemand heeft gelijk, alleen vanuit zijn eigen perceptieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt heel goedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk: sluit me naadloos aan bij de lieve wensen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt heel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is ook amper bij te sloffen op dit momentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie vergeten Regenwormpie.....quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Op punt 4 na ben ik het met je eens, en ik zou met liefde de 1000e topic aan Scanman over willen laten als hij vandaag nog even mee kwam doen.
Maar op Lieske stemmen, nee dat gaat me net iets te verom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
U vergist zich oh edele VirtualPOM,
1. Ik heb altijd gelijk
2. In geval van twijfel treedt punt 1 weer in werking
Morgen CWquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef CartWOman het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ah, op deze manier heb ik altijd voorrang.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
U vergist zich oh edele VirtualPOM,
1. Ik heb altijd gelijk
2. In geval van twijfel treedt punt 1 weer in werking
Hai CWquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef CartWOman het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
En met Lasagne............. wauw.... leuk werk heb jijquote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik moet werken vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Ja, ik ben met snacks, bij de TV/computer terwijl ik BB kijk aan het werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb een mail gestuurd naar Scanman dus wie weet...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Op punt 4 na ben ik het met je eens, en ik zou met liefde de 1000e topic aan Scanman over willen laten als hij vandaag nog even mee kwam doen.
Maar op Lieske stemmen, nee dat gaat me net iets te verom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop