abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 08:55:42 #1
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_33299599
quote:
UTRECHT - Veel Nederlandse mannen hebben grote moeite om een geschikt kerstcadeau te vinden voor hun geliefden. Dat blijkt uit een woensdag uitgebracht onderzoek van verzekeringsmaatschappij Axa naar het bestedingsgedrag van consumenten rond kerst.

40 procent van de mannen blijkt niet in staat te zijn een geschikt cadeau te bedenken voor hun partners. Vrouwen blijken veel minder moeite met het kiezen van presentjes te hebben, maar komen volgens het onderzoek met weinig originele cadeaus thuis. De helft van de vrouwen kiest een boek, cd, concert- of theaterkaartje.

Uit het onderzoek, dat het bestedingsgedrag van consumenten in twaalf landen onder de loep neemt, blijkt dat Nederlanders dit jaar in vergelijking met 2004 meer geld uittrekken voor hun kerstinkopen. Van de werkende Nederlanders zegt twee derde kerstcadeaus te kopen. Ze geven daar gemiddeld 179 euro aan uit. Veel gepensioneerden en Nederlanders in de lagere sociale klassen laten kerst grotendeels links liggen. Van de eerste groep koopt slechts een derde cadeaus, waarvoor gemiddeld 264 euro wordt uitgetrokken.

[afbeelding]
Al weer zo'n geweldig onderzoek. En dan blijkt dus ook nog dat men ongeveer gemiddelde 179 euro uitgeeft aan een kado? Ben ik nou gek? Een geurtje doet toch ook wonderen. Misschien moeten we een boerka voor ze kopen... wellicht een leuk idee?!

[ Bericht 13% gewijzigd door J.K. op 22-12-2005 13:54:12 ]
GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL
pi_33299716
ik verwijs u naar de FAQ
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 22 december 2005 @ 13:49:07 #3
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_33307308

[ Bericht 100% gewijzigd door J.K. op 22-12-2005 13:53:19 ]
GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL
pi_33309312
179 EURO!!!!!!!!!!!!!

.

Zijn we wel helemaal fris in dit land? Godjetering 400 ouderwetse piekies voor een kerstkado waar uiteindelijk helemaal niemand op zit te wachten!
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33311593
Niet alleen met het kiezen van kerstcadeaus, met om het even welk cadeau. Mijn ouders en broer, wat moet ik ze geven, wat is leuk, wat is origineel?

Boeken, mijn ouders verzuipen in de boeken, maar ze lezen graag en zullen altijd tevreden zijn met een boek. Ik geef ze bijna altijd iets om te lezen, zodra ik eens origineel uit de hoek wil komen blokkeren mijn creatieve vermogens. Mijn broer houdt van kunst en muziek. De keuze voor een kunstboek of een cd is dan snel gemaakt, maar hij verzuipt in de kunstboeken en de cd's. Wat verder te geven? Ik beschouw mezelf best wel als een creatief persoon maar als ik door de stad loop op zoek naar originele cadeaus voor mijn dierbaren verander ik in een hulpeloos ventje en beland ik in 9 van de 10 gevallen toch weer bij de boekenwinkel of platenzaak.

Mijn vader zal dit jaar vast weer heel blij zijn met zijn roman van die ene bekende schrijver uit de boeken top 10.

Edit: Het ging over partners. Ik heb geen partner, dat scheelt weer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')