Zou wel jammer zijn, maar ik denk niet dat ik ooit weer de tijd zal kunnen vinden om er zoveel tijd in te steken als deze keer.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Let maar op!!! Volgende BB niet meer gratis kijken,,,,
Alles om cuall aan te moedigenquote:Op donderdag 22 december 2005 07:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]jij bent er ook alweer vroeg uit dan!!!
Oh wat ben je toch een lieverdquote:Op donderdag 22 december 2005 07:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
HAHAHAHA cuall is compleet gestoord geworden![]()
![]()
![]()
En ik ook![]()
Kom speciaal mijn bed uit om haar nog even aan te moedigen....
U GO GIRL![]()
Is het nog wel verantwoord, door te gaan![]()
Kijk uit met wat je zegt hoor, voor hetzelfde geld ben ik hier om te kijken of ik nog ff kan gallen en of ik die duizendste even onder je slaapdronken neus weg kan kapenquote:
Ja het was een gezellige nachtquote:Op donderdag 22 december 2005 07:36 schreef Manu82 het volgende:
Deze nacht was het fijn
Om op het forum te zijn
Er werd veel onzin geluld
waarmee we toch weer een topic hebben gevuld
Zelfs zonder bewoners krijgen ze ons niet klein
Whehehe..!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt hoor, voor hetzelfde geld ben ik hier om te kijken of ik nog ff kan gallen en of ik die duizendste even onder je slaapdronken neus weg kan kapen![]()
![]()
Sterkte en tot vanmiddagquote:Op donderdag 22 december 2005 07:36 schreef Marrije het volgende:
Ok ok, ik ga maar eens naar mijn werk. Stream ze en tot vanmiddag!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt hoor, voor hetzelfde geld ben ik hier om te kijken of ik nog ff kan gallen en of ik die duizendste even onder je slaapdronken neus weg kan kapen![]()
![]()
Ja hij had zijn mond wel vol dat hij het zo goed ging volhouden, maar volgens mij ligt hij met zijn muis in zijn hand ophet toetsenbord te slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 07:41 schreef Manu82 het volgende:
Die LS is volgens mij echt van z'n stoel afgeflikkerd
geboortejaar en omdat Manu al bezet was en ik op een ander (voetbal)forum dezelfde naam gebruik!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:45 schreef cuall het volgende:
Manu, waarom heb je 82 achter je naam?
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 07:45 schreef Manu82 het volgende:
Zal btw ook eens iets positiefs over Lieske posten:
Vind het wel echt netjes dat ze nu nog alles schoonmaakt. En denk dat ze gisteren zo vroeg is gaan slapen dan omdat ze gewoon zenuwachtig is voor vanavond en dat ze daarom ook ze slecht en weinig sliep. Volgens mij heeft ze het gevoel dat je vroeger ook had toen je jong was en je jarig was. Zo vroeg mogelijk op staan en dan zo snel mogelijk je cadeautje krijgen....
En over een paar uur gaat ze voor het eerst in maanden weer haar familie en vrienden zien, kan ze tv kijken, kranten lezen, haar eigen favoriete muziek weer luisteren, haar favoriete kostje weer eens eten, enz, enz,quote:Op donderdag 22 december 2005 07:45 schreef Manu82 het volgende:
Zal btw ook eens iets positiefs over Lieske posten:
Vind het wel echt netjes dat ze nu nog alles schoonmaakt. En denk dat ze gisteren zo vroeg is gaan slapen dan omdat ze gewoon zenuwachtig is voor vanavond en dat ze daarom ook ze slecht en weinig sliep. Volgens mij heeft ze het gevoel dat je vroeger ook had toen je jong was en je jarig was. Zo vroeg mogelijk op staan en dan zo snel mogelijk je cadeautje krijgen....
Zin teveelquote:Op donderdag 22 december 2005 07:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het was een gezellige nacht
die we met elkaar hebben doorgebracht
we vormen een goed team
geven elkaar een hart onder de riem
wie had dat ooit gedacht
dat BB ons zo tesaam heeft gebracht
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geboortejaar en omdat Manu al bezet was en ik op een ander (voetbal)forum dezelfde naam gebruik!
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zin teveel
Limerick is een 2-2 1 Waarbij de laatste op de eerste 2 zinnen rijmt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |