Volgens mij die van mij maar het maakt me op dit moment echt geen flikker uitquote:Op donderdag 22 december 2005 07:20 schreef cuall het volgende:
welke was de 1e?
Deze.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:20 schreef cuall het volgende:
welke was de 1e?
Heb nu koffie op en het was koffie zoals koffie hoort te zijn, kortom koffie zoals ik zelf ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Damn jij bent echt snel op de late avond![]()
Zeker weten joh, op onze sloffenbeppiesquote:Op donderdag 22 december 2005 07:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
de BB-redactieleden kunnen voorbeeld nemen aan de treamers, want wij halen de "opdracht" wel
Sterk?quote:Op donderdag 22 december 2005 07:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb nu koffie op en het was koffie zoals koffie hoort te zijn, kortom koffie zoals ik zelf ben.![]()
Nee, maar als jij zegt dat het de moeite waard is, zet ik het de volgende keer op het "boodschappenlijstje" van LimeWire.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:25 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie het nummer Homecomming van Green Day?
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:25 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie het nummer Homecomming van Green Day?
ja, is echt mooi nummer dat wel echt in je hoofd blijft zitten, duurt 9 minuten en bestaat uit 3 delenquote:Op donderdag 22 december 2005 07:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, maar als jij zegt dat het de moeite waard is, zet ik het de volgende keer op het "boodschappenlijstje" van LimeWire.![]()
HAHAHAHA cuall is compleet gestoord gewordenquote:
Ja, daar ben ik dus ook bang voor, maar van de andere kant wij zijn wel de trouwste fans, je krijgt nooit 1000 SC topics vol als het betaald isquote:Op donderdag 22 december 2005 07:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Let maar op!!! Volgende BB niet meer gratis kijken,,,,
Nou dan mogen ze het echt wel spannender gaan maken, want dan kijkt echt geen mens meerquote:Op donderdag 22 december 2005 07:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Let maar op!!! Volgende BB niet meer gratis kijken,,,,
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
HAHAHAHA cuall is compleet gestoord geworden![]()
![]()
![]()
En ik ook![]()
Kom speciaal mijn bed uit om haar nog even aan te moedigen....
U GO GIRL![]()
Is het nog wel verantwoord, door te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |