quote:Op donderdag 22 december 2005 06:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mocht die potvis zich weer melden dan heb ik slecht nieuws voor de kinders, want dan is er verse levertraan
Waar negerts?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:14 schreef bolletje_25 het volgende:
Negerts en werken
Heb anders weinig Tsunami klachten gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Met natte lakens bedekken tot de vloed weer opkomt en dan terugduwen in zee. Zo deden die australiers het ook.
Ik zou zeggen, terug naar school met jou!quote:Opleiding: Organisatiewetenschappen
Ze zijn wel het een en ander gewend in Indonesie tegenwoordig...quote:Op donderdag 22 december 2005 08:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb anders weinig Tsunami klachten gehoord.
Want?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, terug naar school met jou!
dat is een waarheid als een koe...quote:Op donderdag 22 december 2005 08:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat kranten bezorgen wordt nog zwaar onderschat!
das idd een hele verbeteringquote:
Ik vind van welquote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das idd een hele verbetering
Als krantenbezorger kun je ook praten. Met je vrienden, via de telefoon, zonder dat je baas komt zeiken dat je door moet werken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind van welje hoeft niet door weer en wind. En je kunt lekker praten enzo
Dat heeft me baas nog nooit gezegd. Ik werk altijd gewoon normaal. Maar als ik 10 minuten met iemand sta te praten en de baas komt langs zou hij er heus niets over zeggen. Dit brengt de gezelligheid in de winkel, iets wat je bij de AH niet terugvind.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als krantenbezorger kun je ook praten. Met je vrienden, via de telefoon, zonder dat je baas komt zeiken dat je door moet werken.
ik wil geen gezelligheid in m'n supermarkt, ik wil boodschappen. Voor gezelligheid ga ik naar de kroeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat heeft me baas nog nooit gezegd. Ik werk altijd gewoon normaal. Maar als ik 10 minuten met iemand sta te praten en de baas komt langs zou hij er heus niets over zeggen. Dit brengt de gezelligheid in de winkel, iets wat je bij de AH niet terugvind.
Grapjas, ga eens serieus 10 minuten bellenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat heeft me baas nog nooit gezegd. Ik werk altijd gewoon normaal. Maar als ik 10 minuten met iemand sta te praten en de baas komt langs zou hij er heus niets over zeggen. Dit brengt de gezelligheid in de winkel, iets wat je bij de AH niet terugvind.
Ik niet begrijp ?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Grapjas, ga eens serieus 10 minuten bellen
Nooit bij de albert heijn gewerkt dan? Ik kon trouwens werken+praten tegelijk, dus mn werk ervoor stil leggen hoefde ik niet.. maar daar praat men ook met de klantenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |