Waar is regenworm eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 22 december 2005 05:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die regenworm vond ik maar een gefrustreerd mannetje, maar hij had wel.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef dl3b het volgende:
BREAKING NEWS:
uit betrouwbare bron is zojuist vernomen dat JostiJoost een geheime opdracht heeft vanmorgen.
Vanonder zijn dekbed zal bij het kraaien van de haan om 07.30, i.p.v JostiJoost, Adje opstaan.
Hummie is erg benieuwd naar de reactie van de bewoners als JostiJoost vanavond live uit de kast komt.
Ja lekker,quote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef cuall het volgende:
Ik ga ff een bakkie senseo maken, nog meer liefhebbers?
[afbeelding]
doe mij maar met een scheutje wiskey, bruine suiker en slagroomquote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Mooie droomquote:Op donderdag 22 december 2005 05:19 schreef Kanjer het volgende:
Zou mij niet verbazen als morgen niet de laatste uitzending is maar volgende week, Big Brother 5, niets is wat het lijkt en alles is mogelijk
Ja en ik heb nog een elpee uit Engeland, heet Stones, is een dubbel lp, daar is het ook heel goed, lange versiequote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan wel van de LP Get Your Ya Ya's Out![]()
toch ?
Ik wil nog wel een biertjequote:Op donderdag 22 december 2005 05:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
doe mij maar met een scheutje wiskey, bruine suiker en slagroom![]()
Voor cuall:quote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Die had iets privé, wel iets leuks, begreep ik waardoor hij niet langer kon langs komenquote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is regenworm eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 22 december 2005 05:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Zo en toen vond ik BB nog leuk toen Naat dr nog was en ik dr smoel nog kon cappen en verder ...... we gaan er voor Cuall die 1000
Ik neem nog en pilsjequote:Op donderdag 22 december 2005 05:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik schenk nog een wit wijntje in
Oh dat zou echt een giller zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 05:19 schreef Kanjer het volgende:
Zou mij niet verbazen als morgen niet de laatste uitzending is maar volgende week, Big Brother 5, niets is wat het lijkt en alles is mogelijk
Heijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 05:25 schreef Yolande het volgende:
moet wel even de tijd in de gaten houden want albert kom tussen 12:00 en 14:00
Die kreeg te veel commentaar, en hij miste de backup van scanman. Dat is de werkelijke reden.quote:Op donderdag 22 december 2005 05:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Die had iets privé, wel iets leuks, begreep ik waardoor hij niet langer kon langs komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |