abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 00:41:12 #1
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_33295690
Zat ff te kijken op marktplaats bij de toegangskaartjes, zie ik veel Youp van 't Hek oudejaarconference, die kaartjes zijn dus 17,50 euro of liever gezegd, waren 17,50 want nu mag je er 100 of liever 150 euro voor neerleggen.

Zo te zien hebben velen in de eerste plaats alleen maar gekocht om nu het uitverkocht is met dikke winst door te verkopen, speculeren dus.. En het gaat me er niet om of je Youp van 't Hek nou goed vind of niet, het gebeurt met allerlei andere toegangskaarten ook. Met andere woorden nadat de echte liefhebbers bij reguliere verkoop net misgrepen, mogen ze nu dokken.

"ja, maar dat is toch slim, zo verdien je lekker veel geld" ik kots op zo'n houding als je er maar makkelijk en snel geld mee verdiendt is het slim? Een stelletje laaienlichters, dat zijn het!!
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_33295986
Helemaal mee eens
pi_33296000
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef doppelgänger het volgende:
Zat ff te kijken op marktplaats bij de toegangskaartjes, zie ik veel Youp van 't Hek oudejaarconference, die kaartjes zijn dus 17,50 euro of liever gezegd, waren 17,50 want nu mag je er 100 of liever 150 euro voor neerleggen.

Zo te zien hebben velen in de eerste plaats alleen maar gekocht om nu het uitverkocht is met dikke winst door te verkopen, speculeren dus.. En het gaat me er niet om of je Youp van 't Hek nou goed vind of niet, het gebeurt met allerlei andere toegangskaarten ook. Met andere woorden nadat de echte liefhebbers bij reguliere verkoop net misgrepen, mogen ze nu dokken.

"ja, maar dat is toch slim, zo verdien je lekker veel geld" ik kots op zo'n houding als je er maar makkelijk en snel geld mee verdiendt is het slim? Een stelletje laaienlichters, dat zijn het!!
Marktwerking

Naar die kwal wil ik niet eens heen.
pi_33296212
Mjah, ergens is het best slim, toch benadeel je er veel mensen mee.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33296419
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef doppelgänger het volgende:
"ja, maar dat is toch slim, zo verdien je lekker veel geld" ik kots op zo'n houding
Dat is dan heel jammer, welkom in een kapitalistische samenleving,
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_33296423
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef t0y het volgende:
toch benadeel je er veel mensen mee.
Maximaal 1 per kaartje.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_33296454
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:14 schreef 700MB het volgende:

[..]

Maximaal 1 per kaartje.
En jij denkt dat zo'n iemand 1 kaartje koopt?
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33296467
Dan had het theater die plaatsen maar op naam moeten verkopen. Maar het kost hen geen geld, dus boeit het ze ook geen fuck. Youp heeft ooit weleens gedreigd om niet op te treden vanwege dat soort praktijken, toch?

Geld bepaalt dus wie de kaartjes krijgt en dat is net als in de echte wereld.
pi_33296502
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef t0y het volgende:
En jij denkt dat zo'n iemand 1 kaartje koopt?
Dat is niet relevant voor mijn opmerking. Per kaartje is maar 1 persoon 'benadeeld', namelijk degene die het voor de hogere prijs aanschaft.

Benadeeld tussen '' omdat je er zelf voor kiest om een kaartje voor de hogere prijs te kopen, dus de term benadeeld is niet helemaal terecht.
pi_33296570
boeiend
pi_33296867
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:21 schreef Poepoog het volgende:
boeiend
Och, Youp kan soms best vermakelijk zijn hoor.
pi_33297304
ze moeten ze gewoon op naam gaan zetten!
  donderdag 22 december 2005 @ 02:17:38 #13
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33297415
er is niks mis met geld verdienen, echte fans zorgen dat ze een kaartje hebben in het begin
pi_33297430
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef BGN het volgende:
Dan had het theater die plaatsen maar op naam moeten verkopen. Maar het kost hen geen geld, dus boeit het ze ook geen fuck. Youp heeft ooit weleens gedreigd om niet op te treden vanwege dat soort praktijken, toch?
Sterker nog, dat had hij toch ook ten uitvoer gebracht?
pi_33298588
quote:
Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Sterker nog, dat had hij toch ook ten uitvoer gebracht?
Het ging er toen om dat de kaartjes in combinatie met vreet arrangementen werden verkocht voor erg veel geld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33300420
Mijn moeder heeft een keer met Herman Finkers gebeld! Toen was er ook iets met kaartjes en rijen .
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_33300457
Van mij mogen ze dat best invoeren, kaartjes op naam .]
ID heb je toch altijd bij, hoppetee, probleem opgelost.
pi_33300470
Hoezo benadeel je er mensen mee?
Vaak weten mensen niet wanneer de voorverkoop is, of hebben ze geen zin om in de rij te staan.
Dankzij marktplaats kunnen ze dan toch een kaartje kopen.

Natuurlijk, die woekerprijzen zijn niet erg netjes, maar je kunt zo wel kaartjes krijgen voor iets wat al uitverkocht is.
  donderdag 22 december 2005 @ 09:56:08 #19
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33300622
Mag ik je er misschien even op wijzen dat je verhaal noch kant noch wal raakt. Wie wordt er hier benadeeld (misschien maar eens de definitie van benadelen opzoeken). Juist ja, helemaal niemand. Kaartjes kopen doe je nog steeds uit vrije wil, dusssssss.

Mag ik je ook nog even attenderen op het feit dat de gehele economie op dit principe draait. Vraag en aanbod heet zoiets. Toch vreemd dat je dat niet zo verwerpelijk vind als kaartjes van Youp van 't Hek.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_33300768
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:56 schreef Vipers het volgende:
Mag ik je er misschien even op wijzen dat je verhaal noch kant noch wal raakt. Wie wordt er hier benadeeld (misschien maar eens de definitie van benadelen opzoeken). Juist ja, helemaal niemand. Kaartjes kopen doe je nog steeds uit vrije wil, dusssssss.

Mag ik je ook nog even attenderen op het feit dat de gehele economie op dit principe draait. Vraag en aanbod heet zoiets. Toch vreemd dat je dat niet zo verwerpelijk vind als kaartjes van Youp van 't Hek.
De fans die geen 100 euro hebben voor een kaartje, die benadeel je er mee .
pi_33300807
Vind het zonde van het geld, zit liever bij me vrienden!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33300860
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef blieblie het volgende:

[..]

De fans die geen 100 euro hebben voor een kaartje, die benadeel je er mee .
Echte fans liggen om 7 uur 's ochtends op de stoep voor een kaartje. Dus waarom zou je als fan 100 euro moeten betalen voor een kaartje?

Voor Youp had ik zelfs een dag nadat de voorverkoop begonnen was nog kaartjes
pi_33300967
Kaartjes zijn duidelijk te laag geprijsd. Waarde van een kaartje is hoger dan de prijs.

Youp is een dief van zijn eigen portemonnaie. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 22 december 2005 @ 10:12:54 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33301029
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef t0y het volgende:
Mjah, ergens is het best slim, toch benadeel je er veel mensen mee.
Nou en, als je er zelf rijker van wordt...boeit die mensen nou.
A.M.A.B
  donderdag 22 december 2005 @ 10:42:00 #25
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33301733
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:10 schreef teknomist het volgende:
Kaartjes zijn duidelijk te laag geprijsd. Waarde van een kaartje is hoger dan de prijs.

Youp is een dief van zijn eigen portemonnaie. .
Die youp he probeert altijd iets goeds te doen voor de samenleving
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')