Marktwerkingquote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef doppelgänger het volgende:
Zat ff te kijken op marktplaats bij de toegangskaartjes, zie ik veel Youp van 't Hek oudejaarconference, die kaartjes zijn dus 17,50 euro of liever gezegd, waren 17,50 want nu mag je er 100 of liever 150 euro voor neerleggen.
Zo te zien hebben velen in de eerste plaats alleen maar gekocht om nu het uitverkocht is met dikke winst door te verkopen, speculeren dus..En het gaat me er niet om of je Youp van 't Hek nou goed vind of niet, het gebeurt met allerlei andere toegangskaarten ook. Met andere woorden nadat de echte liefhebbers bij reguliere verkoop net misgrepen, mogen ze nu dokken.
"ja, maar dat is toch slim, zo verdien je lekker veel geld" ik kots op zo'n houdingals je er maar makkelijk en snel geld mee verdiendt is het slim? Een stelletje laaienlichters, dat zijn het!!
Dat is dan heel jammer, welkom in een kapitalistische samenleving,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef doppelgänger het volgende:
"ja, maar dat is toch slim, zo verdien je lekker veel geld" ik kots op zo'n houding![]()
Maximaal 1 per kaartje.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef t0y het volgende:
toch benadeel je er veel mensen mee.
En jij denkt dat zo'n iemand 1 kaartje koopt?quote:
Dat is niet relevant voor mijn opmerking. Per kaartje is maar 1 persoon 'benadeeld', namelijk degene die het voor de hogere prijs aanschaft.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef t0y het volgende:
En jij denkt dat zo'n iemand 1 kaartje koopt?
Och, Youp kan soms best vermakelijk zijn hoor.quote:
Sterker nog, dat had hij toch ook ten uitvoer gebracht?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:16 schreef BGN het volgende:
Dan had het theater die plaatsen maar op naam moeten verkopen. Maar het kost hen geen geld, dus boeit het ze ook geen fuck. Youp heeft ooit weleens gedreigd om niet op te treden vanwege dat soort praktijken, toch?
Het ging er toen om dat de kaartjes in combinatie met vreet arrangementen werden verkocht voor erg veel geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Sterker nog, dat had hij toch ook ten uitvoer gebracht?
De fans die geen 100 euro hebben voor een kaartje, die benadeel je er meequote:Op donderdag 22 december 2005 09:56 schreef Vipers het volgende:
Mag ik je er misschien even op wijzen dat je verhaal noch kant noch wal raakt. Wie wordt er hier benadeeld (misschien maar eens de definitie van benadelen opzoeken). Juist ja, helemaal niemand. Kaartjes kopen doe je nog steeds uit vrije wil, dusssssss.
Mag ik je ook nog even attenderen op het feit dat de gehele economie op dit principe draait. Vraag en aanbod heet zoiets. Toch vreemd dat je dat niet zo verwerpelijk vind als kaartjes van Youp van 't Hek.
Echte fans liggen om 7 uur 's ochtends op de stoep voor een kaartje. Dus waarom zou je als fan 100 euro moeten betalen voor een kaartje?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
De fans die geen 100 euro hebben voor een kaartje, die benadeel je er mee.
Nou en, als je er zelf rijker van wordt...boeit die mensen nou.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef t0y het volgende:
Mjah, ergens is het best slim, toch benadeel je er veel mensen mee.
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:10 schreef teknomist het volgende:
Kaartjes zijn duidelijk te laag geprijsd. Waarde van een kaartje is hoger dan de prijs.
Youp is een dief van zijn eigen portemonnaie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |