Mij ook... Joost ligt vanavond alweer aan de kettingquote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die Brenda lijkt me een eerste klas feeks![]()
![]()
quote:
Feeks..ietwat zacht uitgedrukt dunkt me.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die Brenda lijkt me een eerste klas feeks![]()
![]()
Boe terugquote:
Het verschil tussen roel en joost is dat roel wel hetero isquote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef Manu82 het volgende:
Weet je dat ik denk dat Joost vergeten hoe die dikke lelijke zeug eruit ziet. Hij heeft echt een beeld van alsof ze een soort godin is. Ik heb vorig jaar een half jaar in het buitenland (en nu weer maar dan met vriendin) gezeten en daar waren heel veel mensen met vriendinnen en ook best leuke en aardige, maar ik heb nog nooit iemand zo als een hondje achter iemand aan zien lopen en dan durven mensen hier nog te zeggen dat Roel als een hondje achter Dido aan loopt....
Omdat het misschien niet zo is, tenminste dat is wat ik denk,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: volgens mij is Brenda helemaal geen moeilijk meisje
(paar seconden stilte)
Joost: Nee, een heel lief meisje
Waarom geloof ik dit niet?
Met als echte hoofdprijs de laatste enveloppe van BB:quote:Op donderdag 22 december 2005 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
Ingrid vertelt nu wel even de heren het hoe en wat...dus een terechte winnares,![]()
Thats where friends are for...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Omdat het misschien niet zo is, tenminste dat is wat ik denk,
pffff paar keer in de live uitzending, kdacht als je ogen geweren
waren schoten ze![]()
Tanja weer boven water?quote:De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is dit hummie in een jonger versie![]()
als die wint verplaats ik m'n vlucht van vrijdag naar morgen en zal ik ervoor zorgen dat ze niet zonder taart in de auto komt. Heb verdomme speciaal m'n vlucht op vrijdag morgen gezet zodat ik de live uitzending nog kon zien en kon vieren dat Lieske niet wint!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En daarna in de hoek en naar beneden kijken.
Je zzal zien dat ze nog wint ook.![]()
Ze gaan ook op tijd naar bed.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef DaMook het volgende:
Whehe roel trekt nog maar een flesje open
Dacht dat ze optijd naar bed moesten
ik dacht dat ik nu ook bijna naar bed kon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |