Zeg es eerlijk, wat onthaar jij allemaal eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het gewoon naar klinken, je benen ontharen. Ik snap dat het bij vrouwen moet gebeuren
. Ik begin er maar niet aan
![]()
Ontharen is voor de lente, voor de winterslaap is er niets mis met een lekker warm vachtjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk, wat onthaar jij allemaal eigenlijk?
Niet vragen, dan krijg je allemaal van die dingen te horen die je liever niet wilde weten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk, wat onthaar jij allemaal eigenlijk?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef GF het volgende:
Ik ben echt zo'n bosmongool![]()
Had ik de foto van het kerstcadeau voor m'n vriendin in m'n telefoon laten staan. Zit ze met dat ding te spelen, komt ze die foto tegen![]()
Ik zal morgen i.i.g. wel ff voelen aan je benen of je goed werk hebt afgeleverd...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet vragen, dan krijg je allemaal van die dingen te horen die je liever niet wilde weten.
Een tijdje terug gingen ineens een stel mannen toegeven hun ballen te scheren enzo.
Duidelijk gevalletje van TMI, vooral bij sommige users
Gelukkig heb je die pinguin nog!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef GF het volgende:
Ik ben echt zo'n bosmongool![]()
Had ik de foto van het kerstcadeau voor m'n vriendin in m'n telefoon laten staan. Zit ze met dat ding te spelen, komt ze die foto tegen![]()
Ja, doe jij dat maar. Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal morgen i.i.g. wel ff voelen aan je benen of je goed werk hebt afgeleverd...![]()
No way, dat ik ever zo'n ontplofte mol wil tegenkomen...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ontharen is voor de lente, voor de winterslaap is er niets mis met een lekker warm vachtje.
Jij gaat morgen helemaal niks. Handjes thuis enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal morgen i.i.g. wel ff voelen aan je benen of je goed werk hebt afgeleverd...![]()
Via het gebruikelijke nummer?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, doe jij dat maar. Hou me op de hoogte.
Kijken of je na drie bier nog steeds zo praat...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij gaat morgen helemaal niks. Handjes thuis enzo.
Mits die kwantumkorting nou eindelijk eens geregeld wordt. 70 ct. per minuut is véél te véél.quote:
Dan bel je niet naar mij, maar naar m'n moeder...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mits die kwantumkorting nou eindelijk eens geregeld wordt. 70 ct. per minuut is véél te véél.
Echt, als je zo gaat beginnen dan komt het er natuurlijk al helemaal niet meer van he, dat snap je.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken of je na drie bier nog steeds zo praat...![]()
Jij zou mij bellen, vriend. Wel blijven opletten.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bel je niet naar mij, maar naar m'n moeder...![]()
Het verschil is toch niet te horen, behalve dat zij wellicht iets minder geïnteresseerd is in de details van beharing. Andere mode he, vroeger en nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bel je niet naar mij, maar naar m'n moeder...![]()
Het blijft toch moeilijk... playing the game of love...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Echt, als je zo gaat beginnen dan komt het er natuurlijk al helemaal niet meer van he, dat snap je.
Over TMI gesproken... Wat mijn moeder wel of niet onthaart, dat hoef ik dan weer niet te weten...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Het verschil is toch niet te horen, behalve dat zij wellicht iets minder geïnteresseerd is in de details van beharing. Andere mode he, vroeger en nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |