abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 22:31:08 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33290882
quote:
Babypinguïn uit Engelse dierentuin gestolen

LONDEN (ANP) - De Britse politie heeft maandag de dieven van een babypinguïn opgeroepen hun buit zo snel mogelijk terug te geven. Het vier maanden oude beestje is zaterdag gestolen uit een dierentuin op het eiland Wight, ten zuiden van Engeland.

De pinguïn, die een geluid maakt dat lijkt op het gebalk van een ezel, volgt een speciaal dieet en mag zijn ouders niet verlaten. De autoriteiten waarschuwden dat het beestje kan bijten als het bang is.
quote:
Jezus gestolen

BRUSSEL (ANP) - Het kindje Jezus blijkt zeer geliefd te zijn, ook onder dieven. De grote kerststal midden op de drukbezochte Grote Markt van Brussel mist regelmatig het popje uit de kribbe.

Organisatoren merkten ook in de nacht van maandag op dinsdag weer dat Jezus was gestolen. ,,Ook vorige jaren hebben we regelmatig nieuwe poppen moeten kopen'', zegt Anette Katz van de Brusselse toeristische dienst dinsdag in Het Laatste Nieuws. ,,Er is veel politie aanwezig op de Grote Markt, maar die kan niet enkel de kribbe in het oog houden.
quote:
Dieven aan de haal met standbeeld van 3,5 meter

LONDEN (ANP) - Dieven in Groot-Brittannië zijn aan de haal gegaan met een bronzen standbeeld van Henry Moore. Het kunstwerk dat 3,5 meter lang is, heeft volgens kenners een waarde van ongeveer 3 miljoen pond (5,4 miljoen euro).

Een woordvoerder van politie maakte zaterdag bekend dat men bang is dat het gevaarte wordt gesloopt en als schroot wordt verkocht.

Drie mannen zouden donderdagavond het beeld hebben verwijderd en er mee zijn weggereden in een vrachtauto. ,,Dit is een zeer waardevol standbeeld en we werken nauw samen met de Henry Moore Stichting om er voor te zorgen dat het veilig terug wordt gevonden'', maakte een zegsman van politie bekend.

De stichting heeft een ,,substantiële beloning'' uitgeloofd
Dat laatste kan ik nog begrijpen, omsmelten en je hebt een berg geld in handen qua *oud-brins* prijs bij oud ijzer handelaren...maar het val mij op dat er tegenwoordig echt markt is voor de meest bizarre dingen...

Wil ze eigenlijk gaan verzamelen in een topic , iemand nog meer berichten???
pi_33290961
Ik dacht even dat mijn zus gestolen was
pi_33291041

Per ongeluk gestolen vandaag maar nou zit ik er maar mee.

Wil jij hem Loedertje? Hij kan veel kunstjes.
  woensdag 21 december 2005 @ 22:40:05 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33291233
quote:
Warning issued after birds stolen

Police in Antrim have issued a warning after the theft of birds from the Burnside Road area of Muckamore.

Twelve Black Norfolk turkeys, a number of Aylesbury ducks and several chickens were taken from a private holding.

The theft took place some time between 1600 GMT on Monday and 1000 GMT on Tuesday.

The PSNI warned that the birds are not suitable for human consumption as they have been recently treated with antibiotics.
pi_33291259
me 1 cent is nog steeds niet gevonden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 21 december 2005 @ 22:53:15 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33291846
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

de cola zit nu tegen mijn TFT-scherm
hoe ?
  woensdag 21 december 2005 @ 22:59:36 #8
89730 Drugshond
pi_33292127
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kon mijn lach niet meer inhouden.
Is je migraine over?
pi_33292293
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kon mijn lach niet meer inhouden.
echt waar me 1 cent is er niet meer
  woensdag 21 december 2005 @ 23:10:27 #11
89730 Drugshond
pi_33292538
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
Is je migraine over?
- offtopic -
Ik moest ff mijn aandacht ergens anders op richten. Ik was de cirkeldiscussie een beetje moe. Laat iemand anders maar eens met leuke standpunten naar voren komen. Het gaat niet over een stelling verwerpen en/of aannemen. Maar soms lijkt het net een soap waarbij het niet uitmaakt of je posting #10 #100 of #1000 zit te lezen. Er zit geen of nauwelijks progressie in. Laat staan dat de beargumentatie met feiten wordt onderbouwd.

En dan komt Meki opeens langs met zijn droge humor (had ik wel ff nodig).

Ach over 20 postings zit dat bewuste topic ook al weer vol, en ik maak geen #2 aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')